نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

سریال Doom Patrol برای فصل دوم تمدید شد؛ تایید زمان شروع پخش فصل دوم سریال Titans

شبکه دی سی یونیورس از تمدید سریال Doom Patrol برای فصل دوم خبر داد و همچنین زمان شروع پخش فصل دوم سریال Titans را نیز اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت دو سریال محبوب شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شده است. این شبکه در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 از تمدید سریال Doom Patrol (دووم پاترول) برای فصل دوم خبر داد. در واقع از زمان به پایان رسیدن فصل اول این سریال، طرفداران آن مدت زمان زیادی در انتظار تمدید این سریال برای فصل دوم بودند و حال قرار است شاهد ماجراجویی جدید اعضای این گروه باشیم. قابل انتظار است که در فصل دوم سریال Doom Patrol شاهد بازگشت آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الاستی-گرل)، دایان گررو در نقش کریزی جین، مت بامر در نقش لری ترینر (نگتیو من)، برندن فریزر در نقش کلیفورد استیل (رباتمن)، جویون وید در نقش سایبورگ و تیموتی دالتون در نقش نایلز کولدر (چیف)، باشیم.

Titans

این خبر دارای نکته جالبی نیز بود و در واقع فصل دوم سریال Doom Patrol قرار نیست تنها از شبکه DC Universe منتشر شود و شاهد انتشار این سریال از سرویس استریم جدید HBO Max نیز خواهیم بود. قسمت‌های جدید این سریال به طور همزمان از هر دو سرویس استریم منتشر خواهد شد و همچنین فصل اول سریال Doom Patrol نیز همزمان با آغاز به کار شبکه HBO Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این تنها خبر بزرگ شبکه دی‌سی یونیورس نبود و این شبکه تاریخ شروع پخش سریال Titans (تایتان‌ها) را رسما تایید و اعلام کرد. پخش فصل دوم این سریال قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) آغاز شود. سریال Titans همچنان قرار است در این لحظه تنها به‌عنوان محتوای انحصاری سرویس استریم DC Universe منتشر شود، اما به نظر می‌رسد که شاهد انتشار این سریال از طریق شبکه HBO Max نیز خواهیم بود. 

پخش فصل دوم سریال Doom Patrol از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود که تقریبا با آغاز به کار شبکه HBO Max نیز همزمان خواهد بود. برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگان کرافت، آلن ریچسون، مینکا کلی، رایان پاتر، کران والترز، کانر لزلی، ریچل نیکولز، سیموس دور، جاشوا اورپن، اسای مورالس، ایان گلن، چلا من، درو وان اکر و چلسی ژانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده