// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

یکی از هواداران Sekiro: Shadows Die Twice یک فیلم کوتاه از این بازی ساخته است

یکی از کاربران یوتیوب به نام TheParryGod با تدوین ویدیوهای سینمایی و بخش‌های مختلف گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice، یک فیلم کوتاه از این بازی ساخته است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در بهار ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شد و توانست نظرات خوبی را از سوی هواداران و منتقدان دریافت کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب سکیرو، تغییرات گیم‌‌پلی نسبت به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور (FromSoftware) بود و این بار بازیکنان وارد جهان شینوبی‌ها شدند. همچنین این بازی در کمتر از ۱۰ روز از عرضه‌اش، توانست دو میلیون نسخه را به‌فروش برساند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران یوتیوب به نام TheParryGod به‌تازگی فیلم کوتاهی را از بازی سکیرو منتشر کرده است. در واقع این فیلم کوتاه از تدوین تریلرهای سینمایی بازی در کنار گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice به‌وجود آمده است که به‌خوبی داستان کاراکتر اصلی را روایت می‌کند؛ شخصی که کاربران آن را با نام گرگ یک دست می‌شناسند که به ارباب کورو، The Divine Heir، خدمت می‌کند.

در ادامه مشخص شده است که این کاربر یوتیوب، از برنامه OBS برای ضبط این فیلم کوتاه استفاده کرده است و کارهای تدوین و ویرایش را هم ازطریق برنامه‌های Vegas Pro 14 و فوتوشاپ انجام داده است. البته در این راه از برنامه‌های دیگری نظیر Cheat Engine ،Sekiro Fps Unlock و ReShade هم استفاده شده است. در ادامه می‌توانید این فیلم کوتاه را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sekiro: Shadows Die Twice توانست در زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده