نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

حضور افتخاری تایکا وایتیتی و چند بازیگر دیگر در فصل چهارم سریال Rick and Morty تایید شد

سازندگان سریال Rick and Morty از حضور افتخاری چند بازیگر از جمله تایکا وایتیتی در فصل چهارم این سریال انیمیشنی خبر دادند.

چندی پیش بود که اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) منتشر شد که در آن تنها شاهد بازگشت ریک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل چهارم این انیمیشن سریالی منتشر شده است. در مصاحبه با EntertainmentWeekly، تایید شد که فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty در ۱۰ قسمت تولید شده که پخش آن قرار است از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) آغاز شود و همچنین کار روی فصل پنجم این سریال انیمیشنی نیز آغاز شده است. سال گذشته این سریال برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شده بود. علاوه بر این، EntertainmentWeekly اعلام کرد که در فصل چهارم سریال Rick and Morty قرار است شاهد حضور افتخاری چند بازیگر و یک کارگردان نیز باشیم. 

سام نیل

جاستین رویلند و دان هارمون، سازندگان سریال Rick and Morty تایید کردند که در فصل چهارم این انیمیشن قرار است شاهد حضور افتخاری تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، باشیم. همچنین سازندگان سریال فاش کردند که سم نیل که او را بیشتر برای بازی در فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) می‌شناسیم، قرار است حضور افتخاری در فصل چهارم سریال Rick and Morty داشته باشد که نقش او مشابه وایتیتی است. زمانی که EW پرسید نقش نیل به فیلم Jurassic Park یا فیلم Event Horizon (افق رویداد) ارجاع دارد، سازندگان سریال توضیح دادند که او قرار نیست هیچ یک از این نقش‌ها را بازی کند و او نقشی را بر عهده دارد که آن‌ها از او خواسته‌اند و او و تایکا هر دو از نیوزیلند هستند. رویلند توضیح داد:

شخصیت نیل در فصل چهارم از همان نوعی است که شخصیت تایکا خواهد بود و ما می‌خواستیم یک گروه از کشور کیوی برای این گونه داشته باشیم.

علاوه بر وایتیتی و نیل، پل جیاماتی و کاتلین ترنر دیگر بازیگرانی هستند که قرار است حضور افتخاری در فصل چهارم سریال Rick and Morty داشته باشند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده