نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

مذاکره هری استایلز برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid

هری استایلز، بازیگر فیلم Dunkirk، مذاکرات خود با دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) نیز انتخاب و مشخص شده است. طبق اخبار منتشر شده، هری استایلز، خواننده سابق گروه One Direction (وان دایرکشن)، مذاکره اولیه با شرکت والت دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک در این فیلم لایو اکشن را آغاز کرده است. مدتی پیش بود که هلی بیلی برای بازی در نقش اریل انتخاب شد که این انتخاب با جنجال زیادی نیز مواجه شده بود. علاوه‌بر استایلز و بیلی، ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا (Ursula)، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم The Little Mermaid حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

The Little Mermaid

استایلز پیش از این در سال ۲۰۱۷ برای اولین‌بار در فیلم Dunkirk (دانکرک) به کارگردانی کریستوفر نولان، به ایفای نقش پرداخته بود و فیلم The Little Mermaid ممکن است دومین نقش جدی او در سینما باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که استایلز آهنگ اورجینالی برای این فیلم لایو اکشن نیز بخواند. راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، فیلم Into the Woods (به سوی جنگل) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، وظیفه کارگردانی این فیلم را در چهارمین همکاری مشترک خود با دیزنی بر عهده دارد. آلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده خواهند داشت که این دو وظیفه دارند تا ضمن بازسازی چند آهنگ انیمیشن کلاسیک آن، آهنگ‌های جدیدی را نیز بنویسند و ضبط کنند. دیوید مگی، نویسنده فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Mermaid را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Little Mermaid اعلام نشده است، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم لایو اکشن و موزیکال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و احتمالا باید شاهد اکران فیلم پری دریایی کوچولو در سال ۲۰۲۱ باشیم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده