نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

بسته الحاقی جدید بازی Darksiders 3 با نام Keepers of the Void منتشر شد

دومین بسته‌ی الحاقی بازی Darksiders 3 بالاخره در دسترس قرار گرفت. این بسته که تریلری نیز به‌همراه آن منتشر شده، مراحل داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Darksiders 3 بالاخره دومین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت کرد. این بسته که Keepers of the Void نام دارد، هم‌اکنون با قیمت ۱۰.۹۹ دلار آمریکا در دسترس قرار دارد و در طی ماجراهای آن، شخصیت اصلی بازی که فیوری (خشم) نام دارد، راهی سرزمین Serpent Holes می‌شود تا با «تهدیدی باستانی» مقابله کند. از این بسته‌ی الحاقی تریلری نیز منتشر شده که شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. این تریلر مبارزات سریع و نفس‌گیر بازی و محیط‌های گوناگون و جدید آن را نشان می‌دهد که می‌تواند برای طرفداران بازی جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

بر خلاف بسته‌ی قبلی یعنی The Crucible که صرفا میدان مبارزه‌ای را به بازی اضافه می‌کرد و بازیکن را به مصاف موج‌های پی در پی دشمنان با درجه‌های سختی متفاوت می‌فرستاد، Keepers of the Void حالتی داستانی دارد و مراحل جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. پازل‌های جدید، دشمنان تازه و سایر موارد جدید را می‌توان در این بسته پیدا کرد. منطقه‌ی Serpent Holes پر از موجودات عجیب و غریب است که چالش‌های جدیدی را پیش‌روی شخصیت اصلی بازی قرار می‌دهند. در کنار یک اسلحه‌ی تازه، فیوری این بار به عنوان جایزه قرار است زره Abyssal را نیز به‌دست آورد. یکی از معروف‌ترین زره‌های کل سری که به‌نوعی به یکی از امضاهای این مجموعه تبدیل شده است.

دانلود از آپارات

بازی دارک سایدرز 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید بررسی و اخبار و مقالات مربوط‌به آن را در زومجی مطالعه کنید. محمد حسین جعفریان از زومجی در بررسی بازی نمره‌ی ۸ را به این بازی اختصاص داد و نوشت:

Darksiders III، دقیقا همان‌گونه که از یکی قسمت‌های این مجموعه انتظار داریم، به اندازه‌ی کافی شبیه به دو بازی قبلی و به اندازه‌ی کافی متفاوت با آن‌ها است. اثری که شما را با قرار دادن در نقش یک کاراکتر جذاب، وارد نقشه‌های به هم پیچیده و خاصش می‌کند و دائما چالش‌هایی جدی را مقابل‌تان می‌گذارد و در عین حال، قدرت‌های تازه‌ای را هم تحویل‌تان می‌دهد. طوری که فارغ از همه‌ی ضعف‌ها و قوت‌هایش، مخاطب آن را یک تجربه‌ی خارق‌العاده‌ی ویدیوگیمی نداند ولی به سادگی، با الفاظی مانند خوب و دوست‌داشتنی، به توصیف اکثر دقایقش بپردازد.

سازنده‌ی این بازی هم‌اکنون در حال کار روی یک پروژه‌ی اکشن سوم‌شخص کو-آپ به نام Remnant From the Ashes است. این بازی که قرار است المان‌های سبک بقا را با ساختار روگ-لایک ترکیب کند، در تاریخ ۲۰ ماه آگوست امسال (۲۹ مردادماه ۹۸) در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی نیز برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره‌ی بازی Darksiders 3 و بسته‌ی الحاقی تازه معرفی شده آن چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده