نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Tetris Effect برای پی سی و هدست‌های واقعیت مجازی منتشر می‌شود

بازی Tetris Effect، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال گذشته قرار است به‌زودی با قابلیت پشتیبانی از هدست‌های واقعیت‌مجازی برای پی‌سی نیز عرضه شود.

از زمان عرضه بازی Tetris Effect برای پلی‌استیشن 4 نزدیک یک سال می‌گذرد. این بازی هم طبق پیش‌بینی‌ها توانست فوق‌العاده ظاهر شود و با ترکیب دو المان موسیقی و پازل، یک اثر ماندگار را برای علاقه‌مندان این مجموعه دوست‌داشتنی و قدیمی فراهم آورد. به‌دلیل اینکه ابتدا بازی در انحصار سونی بود، تنها دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانستند آن را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

مقاله‌های مرتبط:

حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی Tetris Effect اعلام کردند در تاریخ یک مرداد (۲۳ جولای) دارندگان پی‌سی نیز می‌توانند به‌طور رسمی بازی را انجام دهند. این نسخه از بازی علاوه‌بر اینکه تمام ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن را دارد، شما می‌توانید تغییراتی نیز در  تنظیمات گرافیک بازی اعمال کنید. بازی قرار است از مانیتورهای فوق‌عریض نیز پشتیبانی کامل کند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که نسخه پلی‌استیشن بازی داشت، ویژگی پشتیبانی از هدست VR بود؛ خبر خوش اما این‌ است که این قابلیت جذاب در پی‌سی نیز وجود دارد. این به این معنی است که بازی با هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive کاملا هماهنگ است.

با نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی، استودیوی Enhance، ناشر بازی، تریلر جذابی از حا‌ل‌وهوا و گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این واقعیت که بازی‌ها بتوانند برای همه‌ی کنسول‌ها و سیستم‌ها عرضه شود قطعا خبر بسیار خوبی‌ است، چراکه گیمر‌های بیشتری می‌توانند آنها را تجربه کنند. خبر عرضه بازی Tetris Effect به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال گذشته می‌تواند برای علاقه‌مندان به آن بسیار خبر خوش‌حال کننده‌ای باشد.

شما هم اگر طرفدار مجموعه تتریس هستید و با آن خاطره دارید لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده