// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

لیست بازی های Uplay+ منتشر شد؛ دسترسی زودهنگام به بازی‌های عرضه نشده

کاربران یوپلی+ می‌توانند بازی‌هایی نظیر The Division 2 و Far Cry 5 را به رایگان تجربه کنند و به بازی‌های عرضه نشده هم دسترسی زودهنگام داشته باشند.

در گذشته شرکت یوبیسافت (Ubisoft) سرویس یوپلی+ (Uplay+) را معرفی کرد که کاربران کامپیوتر با خرید سرویس ماهیانه این سرویس می‌توانند به لیست بازی‌های یوبیسافت به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این شرکت فرانسوی لیست بازی‌های یوپلی+ را منتشر کرده است.

در جریان لیست بازی‌های منتشر شده، شاهد بیش از ۱۰۰ بازی مختلف هستیم و از میان آن‌ها می‌توان به The Division 2، Assassin's Creed Odyssey و Rainbow Six Siege اشاره کرد. نکته‌ی جالب این است که نسخه‌ی پرمیوم ادیشن تمامی بازی‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌عبارتی بازیکنان به‌ تمامی بسته‌های الحاقی بازی‌ها هم دسترسی دارند. همچنین بازی‌های آینده نظیر Ghost Recon: Breakpoint و Gods & Monsters هم در لیست یوپلی+ قرار دارند.

در ادامه یک ویدیو هم از معرفی بازی‌های لیست یوپلی+ منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اعلام شده است که یوپلی+ در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. قیمت این سرویس به‌صورت ماهیانه ۱۵ دلار است و کاربران از تاریخ ۲۱ شهریور ماه تا هشت مهر ماه (۳۰ سپتامبر) این سرویس را به‌ رایگان آزمایش کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

با مراجعه به سایت منبع خبری هم می‌توانید بعضی از بازی‌های این لیست را مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده