نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

بازگشت الیور جکسون-کوهن در سریال The Haunting of Bly Manor تایید شد

الیور جکسون-کوهن، بازیگر سریال The Haunting of Hill House، دومین بازیگری است که در سریال The Haunting of Bly Manor باز خواهد گشت.

اوایل این ماه بود که شبکه نتفلیکس از بازگشت ویکتوریا پدرتی، بازیگر سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، در سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه بلای مینور) خبر داد که او قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند که شخصیت او در این سریال با شخصیت پدرتی در سریال The Haunting of Hill House تفاوت دارد و او نقش شخصیتی به‌نام دنی را بازی خواهد کرد. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس بازگشت بازیگر دیگری از سریال اصلی در سریال The Haunting of Bly Manor را تایید و اعلام کرده است. الیور جکسون-کوهن که نقش لوک کرین را در سریال The Haunting of Hill House بر عهده داشت، در فصل دوم این سریال ترسناک نیز برای بازی در نقش یک شخصیت کاملا جدید باز خواهد گشت.

 سریال The Haunting of Hill House

جکسون کوهن نقش شخصیتی به‌نام پیتر را در سریال The Haunting of Bly Manor بر عهده دارد که به یک مرد جوان و جذاب در خانه بلای مینور توصیف شده است. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش او به اشتراک گذاشته نشده است. برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor از رمان The Turn of The Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) اثر هنری جیمز، الهام گرفته شده که این رمان ترسناک، روانشناختی و گوتیک داستان دو کودک را روایت می‌کند که در عمارتی در بیرون از شهر به سرپرستی یک معلم جوان زندگی می‌کنند. مایک فلناگان که وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و حتی کارگردانی سریال The Haunting of Hill House را بر عهده داشته، برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor نیز بازگشته است. او مدتی پیش نیز کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) را نیز بر عهده داشته است.

علاوه بر این، فلناگان در همکاری دوباره با شبکه Netflix وظیفه ساخت سریال Midnight Mass (آشوب نیمه‌شب) را بر عهده گرفته است. همچنین الیور جکسون-کوهن اخیرا به جمع بازیگران بازسازی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) اضافه شده و قرار است نقش دکتر جک گریفین ملقب به مرد نامرئی را در این فیلم بازی کند. سریال The Haunting of Bly Manor قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده