نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

کارگردان هنری بازی God of War طرح‌هایش از کاراکترهای بازی Cuphead را منتشر کرد

راف گراستی که پیش‌تر کاراکترهای بازی Super Smash Bros. Ultimate را به‌سبک خود طراحی کرده بود، حالا سراغ کاراکترهای بازی Cuphead رفته، آن‌ها را دوباره طراحی کرده و به‌اشتراک گذاشته است.

کاپ‌هد (Cuphead) از آن‌ بازی‌هایی بود که در عین ساده بودن، به‌شدت عمیق، سرگرم‌کننده، چالشی و صدالبته چشم‌نواز بود که خیلی هم راحت توانست تحسین همگان را جلب کند. این بازی که در تیم StudioMDHR با موتور گرافیکی یونیتی مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر گذاشت، از منظر طراحی‌های هنری و جلوه‌های دیداری هم در دسته‌ی بازی‌های ویژه و خاص قرار می‌گیرد و چارچوب گرافیکی کلاسیکش که یادآوری انیمیشن‌های دهه ۳۰ بود، آن را نسبت به سایر بازی‌های هم‌دوره‌ی خود متفاوت می‌کرد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، راف گراستی، کارگردان هنری بازی God of War، دوتا از باس‌های بازی Cuphead را با نگرش خاص خودش، بازآفرینی کرده و طراحی‌های جدید آن‌ها را در صفحه‌ی توییتر خود با دنبال‌کنندگانش، به‌اشتراک گذاشته است. این هنرمند خوش‌ذوق که طرح‌های او و تیمش در بازی God of War نیز مورد تحسین قرار گرفت، دلیل این کار را «اتمام بازی Cuphead همراه با پسرش» اعلام کرده و پیش‌تر هم شخصیت‌های Super Smash Bros. Ultimate را بازآفرینی کرده بود. تصویر شاخص این مطلب یعنی کاراکتر King Dice و عکسی که در ادامه می‌بینیم یعنی شخصیت The Devil، دو کاراکتر بازی کاپ هد هستند که گراستی آن‌ها را مجددا طراحی کرده است.

Cuphead

بازی Cuphead را هم‌اکنون می‌توانید برای ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خریداری و تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده