نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: سومین صدرنشینی متوالی Super Mario Maker 2

در هفته‌ای که بازی جدید Dragon Quest Builders 2 منتشر شد، Super Mario Maker 2 توانست سومین صدرنشینی متوالی خود را در جدول فروش هفتگی انگلستان تجربه کند. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Super Mario Maker 2 موفق شده برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شود. این در حالی است که در مجموع شاهد هفته آرامی بودیم و تغییرات زیادی به جز انتشار یک بازی جدید و چند جابه‌جایی جزئی در جدول به‌چشم نمی‌خورند. 

Super Mario Maker 2 تنها بازی این هفته نیست که موفق شده رتبه خودش را حفظ و تکرار کند و در رتبه دوم هم Crash Team Racing Nitro-Fueled چنین شرایطی دارد و برای سومین هفته متوالی در جایگاه دوم دیده می‌شود؛ اتفاقی که دقیقا برای F1 2019 هم رخ داده و این بازی هم برای سومین بار در جایگاه سوم قرار گرفته است و روند تکرار رتبه هفته گذشته در مورد Mario Kart 8 Deluxe هم رخ می‌دهد و این بازی هم مثل هفته پیش در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است. 

Dragon Quest Builders 2

اما در رتبه پنجم بالاخره شاهد تغییری در جدول هستیم و Dragon Quest Builders 2، تنها بازی جدید بزرگی که این هفته منتشر شده کارش را با قرار گرفتن در جایگاه پنجم آغاز کرده است. رتبه شِشُم مثل هفته پیش در اختیار GTA V قرار دارد و در رتبه هفتم شاهد Mortal Kombat 11 هستیم که هفته پیش مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگشته بود و این هفته هم با سه پله صعود جایگاهش را در این جمع محکم‌تر کرده است. در رتبه هشتم Super Smash Bros. Ultimate قرار گرفته که سه پله سقوط داشته است و در رتبه نهم هم Red Dead Redemption 2 با یک پله سقوط قرار گرفته است. نکته جالب اینکه در دو هفته گذشته Red Dead 2 رتبه پایین‌تری از GTA V داشته که بازی قدیمی‌تری است. 

درنهایت در رتبه دهم جدول این هفته هم فیفا 19 با یک پله صعود قرار گرفته و موفق شده دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگردد. با اینکه در کل هفته آرامی را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز هم تغییرات جدول باعث شدند تا بازی‌هایی مثل Assassin's Creed Odyssey (رتبه هفته پیش هفتم و این هفته سیزدهم) و The Legend of Zelda: Breath of the Wild (رتبه هفته پیش نهم و این هفته یازدهم) جایگاه خودشان در جمع ۱۰ بازی پرفروش را از دست بدهند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۳ تیر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Super Mario Maker سومین صدرنشینی متوالی
۲۲Crash Team Racing Nitro-Fueledتکرار رتبه هفته گذشته
۳۳F1 2019تکرار رتبه هفته گذشته
۴۴Mario Kart 8 Deluxeتکرار رتبه هفته گذشته
۵-Dragon Quest Builders 2هفته اول انتشار
۶۶GTA Vتکرار رتبه هفته گذشته
۷۱۰Mortal Kombat 11-
۸۵Super Smash Bros. Ultimate-
۹۸Red Dead Redemption 2-
۱۰۱۱FIFA 19بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با یک پله صعود

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده