// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

کاراکترهای X-Men و Fantastic Four برای حضور در Marvel Ultimate Alliance 3 تایید شدند

چهار روز دیگر بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و مشخص شده است که کاراکترهای X-Men و Fantastic Four در قالب بسته الحاقی عرضه می‌شوند.

در حال حاضر بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order دارای کاراکترهای قابل بازی زیادی نظیر ددپول، ولورین، اعضای اونجرز و سایر قهرمان‌های جهان مارول است. بااین‌حال مشخص شده است که کاراکترهای بیشتری نظیر کاراکترهایی دیگر از «مردان ایکس» (X-Men)، «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) و «شوالیه‌های مارول» (Marvel Knights)، در قالب بسته‌های الحاقی مختلف به بازی راه پیدا می‌کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سیزن پس بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و شامل سه بسته الحاقی متفاوت می‌شود. هر بسته الحاقی هم محتویات داستانی تازه‌ای دارد و شخصیت‌های جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند. نکته‌ی جالب این است که بسته‌ الحاقی‌های بازی به‌صورت جداگانه عرضه نمی‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها حتما باید سیزن پس بازی را خریداری کنید. جدا از اینکه در توضیحات سیزن پس بازی شخصیت‌های ذکر شده تایید شده‌اند، مشخص شده است که خریداران ازطریق خرید سیزن پس بازی، یک لباس آشپزی هم برای ددپول به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده