// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Final Fantasy XIV و Final Fantasy VII Remake رویداد کراس اور بین یکدیگر نخواهند داشت

نائوکی یوشیدا، کارگردان Final Fantasy XIV، اعلام کرده است که تا زمان عرضه Final Fantasy VII Remake شاهد کراس آور میان این دو بازی نخواهیم بود.

به‌تازگی بسته الحاقی Shadowbringers بازی Final Fantasy XIV در دسترس کاربران قرار گرفته است. چندی پیش سایت دوال‌شاکرز با نائوکی یوشیدا، کارگردان بازی MMO و نقش آفرینی Final Fantasy XIV، مصاحبه‌ای را انجام داده است. در این مصاحبه یوشیدا در مورد گذشته، حال و آینده این بازی صحبت کرده است. در بخشی از گفت‌وگوی انجام شده، از او پرسیده شده که آیا تا زمان عرضه Final Fantasy VII Remake در اسفند ماه، شاهد کراس‌اور میان این دو بازی هستیم یا خیر؟

باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، نائوکی یوشیدا در صحبت‌های خود با وجود تمایل به انجام این کار، اعلام کرده است که تا زمان عرضه نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7، شاهد کراس‌اور میان این دو بازی نخواهیم بود. درواقع اسکوئر انیکس (Square Enix) می‌خواهد که Final Fantasy 7 Remake در زمان تعیین شده و با بهترین کیفیت ممکن عرضه شود و اجرای کراس اور، امکان دارد مانع از این کار شود. یوشیدا دراین‌باره می‌گوید:

انجام این کار از سمت تیم فاینال فانتزی 14، امکان پذیر است، اما نگران بار سنگین، منابع و زمان تیم در حال توسعه نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 هستیم. به‌نظرم انجام این کار غیرمنصفانه است، زیرا زمان و کیفیت نهایی کار آن‌ها را پایین می‌آورد.

نائوکی یوشیدا در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

اگر ما برنامه‌ای را در نظر بگیریم و به آن‌ها برای تایید آن خبر بدهیم، زمان آن‌ها را هدر می‌دهد. برای مثال در ابتدا آن‌ها باید برنامه ما رو مرور کنند و پس از اینکه برای انجام همکاری تصمیم گرفته شد، تیم نسخه چهاردهم باید یک مدل از کلود را طراحی کند. سپس این طراحی باید در اختیار تیم فاینال فانتزی 7 ریمیک قرار بگیرد و آن‌ها هم آن را بررسی کنند. این موارد باعث می‌شوند تا آن‌ها نتوانند روی بازی خود تمرکز کنند. همچنین اگر یک داستان مشترک را برای این دو بازی بنویسیم، مجددا آن‌ها باید آن را بررسی کنند تا مطمئن شوند همه چیز به‌درستی در جای خود قرار داده شده باشد.

در گذشته شاهد همکاری و کراس‌اور میان Final Fantasy XIV و Final Fantasy XV بودیم و یک همکاری میان نسخه هفتم و نسخه چهاردهم، موردی است که کاربران هم امیدوار هستند تا مشاهده کنند. در انتها نائوکی یوشیدا اعلام کرده است که شاید پس از عرضه فاینال فانتزی VII ریمیک بتوان در مورد این همکاری صحبت کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده