// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

بازی بعدی سازنده Alien: Isolation یک بازی تیراندازی قهرمان محور است

باتوجه‌به لیست شغلی منتشر شده از سوی استودیو کریتیو اسمبلی، بازی بعدی این استودیو یک بازی تیراندازی اول شخص قهرمان محور است.

استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، سازنده بازی Alien: Isolation، در حال کار روی پروژه جدیدی است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. این در حالی است که به‌تازگی، لیست شغلی جدیدی از سوی کریتیو اسمبلی منتشر شده است که حال‌وهوای بازی جدید آن‌ها را مشخص کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در لیست شغلی تیم سازنده Alien: Isolation‌ آمده است که به‌دنبال یک سرپرست تیم طراح قهرمان هستند تا روی یک بازی تیراندازی اول شخص خلاقانه کار کند. این شغل برای آن دسته از افرادی است که بتوانند پروسه طراحی و خلق کاراکترهای قابل بازی را رهبری کنند؛ کاراکترهایی که هر کدام قابلیت‌ها و ساختار مخصوص‌به خودشان را دارند. طبق لیست شغلی منتشر شده و درخواست شغلی استودیو کریتیو اسمبلی، بازی جدید آن‌ها در سبک تیراندازی اول شخص است که همانند بازی‌هایی نظیر Overwatch ،Rainbow Six Siege یا Apex Legends دارای کاراکترهایی با مهارت‌های متفاوت است.

در ادامه اعلام شده است که سرپرست طراحی قهرمان باید درک درستی از مفاهیم پاداش و تولید هنری داشته باشد. همچنین باید بتواند در طراحی‌های بصری و آیتم‌های تزئینی، تیم خود را راهنمایی کند. این موارد بیش از پیش بازی جدید کریتیو اسمبلی را به سه بازی ذکر شده نزدیک می‌کند. در انتها مشخص شده است که بازی این استودیو، یک اثر تیراندازی تاکتیکال هم خواهد بود، اما اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و دید کریتیو اسمبلی چه زمانی بازی جدید خود را معرفی می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده