نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فیلم Mortal Kombat درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد؛ وجود صحنه‌های فیتالیتی در فیلم تایید شد

طرفداران Mortal Kombat می‌توانند منتظر فیلمی خشن و خونین و وفادار به حال و هوای این مجموعه باشند.

بعد از سال‌ها قرار است فیلم جدیدی براساس مجموعه بازی‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) تولید شود و یکی از نگرانی‌های طرفداران مورتال کامبت، ملایم کردن احتمالی خشونت فیلم نسبت به بازی‌ها است. ولی اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که چنین چیزی رخ نخواهد داد و فیلم هم مثل آثار استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) دارای خشونت بالایی خواهد بود.

گرگ روسو، نویسنده فیلمنامه این اثر به‌تازگی در توییتر به صحبت‌هایی در مورد فیلم پرداخته و از درجه سنی بزرگسال (R) و حضور فیتالیتی‌ها (Fatality) در آن سخن گفته است:

می‌خواهم یک‌بار برای همیشه به بحث‌ها در مورد میزان خشونت فیلم پایان دهم و با قاطعیت اعلام می‌کنم که فیلم مورتال کامبت، اثری با درجه سنی بزرگسال خواهد بود و فیتالیتی‌ها هم به‌شکل کامل و واضح به نمایش درمی‌آیند. البته فعلاً برای اینکه بگوییم کدام فیتالیتی‌ها را در بازی خواهیم دید، خیلی زود است و باید خودتان صبر کنید و آن‌ها را روی پرده سینما ببینید!

هرچند در این سال‌ها آثاری برگرفته از مورتال کامبت تولید شده‌اند، از جمله Mortal Kombat: Legacy که یک مجموعه اینترنتی با ۱۹ قسمت بود، ولی فیلم جدید مورتال کامبت محصول نیو لاین سینما و برادران وارنر اولین فیلم سینمایی این مجموعه از سال ۱۹۹۷ خواهد بود؛ سالی که در آن شاهد اکران Mortal Kombat: Annihilation بودیم و یکی از بی‌کیفیت‌ترین آثار مرتبط با بازی‌های ویدیویی در سالن‌های سینما به نمایش درآمد.

فیلم مورتال کامبت به‌کارگردانی سیمون مک‌کویید و تهیه‌کنندگی جیمز وان (کارگردان Aquaman) که مراحل تولید خود را در استرالیا پشت سر می‌گذارد، برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) آماده می‌شود و چند روز قبل هم بازیگر نقش ساب زیرو (Sub-Zero) در این فیلم معرفی شد؛ جو تسلیم، هنرپیشه و رزمی‌کاری که پیش از این او را در آثاری چون The Raid و Fast & Furious 6 دیده بودیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده