نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم Brightburn اعلام شد

بخش محصولات خانگی کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Brightburn به تهیه کنندگی جیمز گان را تایید و اعلام کرد.

اوایل ماه خرداد بود که فیلم Brightburn (برایت‌برن) به‌روی پرده‌های سینما رفت، اما نتوانست چندان نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرد. این فیلم ترسناک تا به امروز تنها ۳۲.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که ۱۷.۳ میلیون دلار از آمریکای شمالی و ۱۴.۸ میلیون دلار از دیگر کشورهای جهان بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم برایت برن تایید و اعلام شده است. کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Brightburn در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ (۱۵ مرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه 4K، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۱۹ (۲۹ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم ترسناک نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Brightburn

نسخه خانگی فیلم Brightburn دارای محتوای اضافه تصاویر حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه فیلم و همچنین صحبت سازندگان در مورد فیلم، نیز خواهد بود. جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد که چندی پیش به احتمال ساخت دنباله‌ای برای این فیلم اشاره کرده بود. دیوید یاروفسکی، کارگردان فیلم The Hive، کارگردانی فیلم Brightburn را براساس فیلمنامه‌ای از برایان و مارک گان، بر عهده داشته است. الیزابت بنکس، دیوید دنمان، مت ال جونز، جنیفر هلند و جکسون دان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Brightburn حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Brightburn اساسا داستان مشابهی با داستان کلاسیک سوپرمن دارد که در طی آن یک زن و شوهر در یک شهر کوچک که بچه‌ای ندارند و نمی‌توانند نیز بچه‌دار شوند، یک بچه بیگانه فضایی را که در نزدیکی خانه‌ آن‌ها سقوط کرده است، پیدا می‌کنند و این پسر با بزرگ شدن دارای قدرت‌های فرابشری می‌شود که شباهت زیادی به توانایی و قدرت‌های سوپرمن نیز دارد. با این حال، او قرار نیست از قدرتش برای کمک به مردم استفاده کند و او در واقع به دنبال اهداف شیطانی و دیگری است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده