نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

در روز فیلمبرداری فیلم جوکر یک بمب برای رابرت دنیرو فرستاده شده بود؛ انتشار تصویر جدید

تاد فیلیپس گفت که در اولین روز فیلمبرداری فیلم Joker یک بسته حاوی بمب دستی برای رابرت دنیرو ارسال شده بود، اما این موضوع مانع حضور دنیرو در فیلم نشد. 

در طول این هفته بود که مجله امپایر اعلام کرد که فیلم Joker (جوکر) تصویر روی جلد شماره ماه آگوست این مجله است و دو تصویر روی جلد نیز از این شماره منتشر شده که در آن واکین فینیکس، بازیگر نقش آرتور فلک و جوکر دیده می‌شود. همچنین مدت کوتاهی بعد نیز تصویر جدیدی از حضور شخصیت جوکر در فیلم منتشر کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و اطلاعات جدیدی از فیلم جوکر منتشر شده که اینبار شاهد حضور رابرت دنیرو هستیم. در مصاحبه با مجله امپایر، تاد فیلیپس، کارگردان این فیلم گفت فیلم Joker گفت در اولین روز فیلمبرداری این فیلم یک بمب دسته (از نوع بمب لوله‌ای) برای رابرت دنیرو ارسال شده بود، اما این موضوع باعث نشد تا دنیرو از حضور در فیلم جوکر انصراف دهد. فیلیپس گفت:

ما در پشت صحنه شاهد حضور تیم FBI بودیم که در حال جستجو بودند و من فکر کردم که اکنون دنیرو قرار است چه چیزی بگوید و او جوری رفتار کرد که انگار واقعا هیچ اتفاقی رخ نداده و فقط آماده بازگشت به پشت صحنه فیلمبرداری بود و او واقعا فوق العاده است.

فیلیپس پیش از این گفته بود که او برای ساخت فیلم Joker از فیلم‌هایی چون فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی) و فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) الهام گرفته که مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی این دو فیلم را بر عهده داشت و در هر دو فیلم شاهد نقش آفرینی دنیرو نیز بودیم که حداقل طبق تریلر فیلم جوکر، در این فیلم قرار است شاهد اشاره و ارتباط با فیلم The King of Comedy باشیم. همچنین مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم Joker را منتشر کرده که در این تصویر شخصیت رابرت دنیرو قابل مشاهده است که او در حال صحبت با جوکر دیده می‌شود. فروردین ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اولین تیزر تریلر فیلم Joker را منتشر کردند که دنیرو حضور کوتاهی را در این تریلر داشت. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Joker

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده