نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ عرضه بازی GreedFall مشخص شد

محصول جدید استودیو Spiders یعنی بازی GreedFall، بالاخره پس از مدت‌ها تاریخ عرضه‌ خود را دریافت کرد.

تقریبا دو سال و نیم از معرفی بازی GreedFall، اثر جدید استودیو Spiders می‌گذرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ناشر بازی یعنی Focus Home Interactive از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی کرده و قرار است که این اثر در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی ( ۱۹ شهریور) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. بازی GreedFall در واقع تنها چند هفته قبل از محصول دیگر Focus Home Interactive یعنی بازی The Surge 2 اثر استودیو Deck 13 منتشر خواهد شد. این شرکت در کنار رونمایی از تاریخ عرضه، تریلری نیز از بازی منتشر کرده است که از طریق این لینک می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر منتشر شده از بازی برای نخستین بار گیم‌ پلی آن را نمایش می‌دهد. GreedFall یک بازی نقش آفرینی است با روایتی پیچیده و مبارزاتی قابل شخصی سازی و استودیوی Spiders بسیار روی تاثیر انتخاب‌ها در این بازی تاکید دارد، به این معنی که گیمر در این بازی، با روابط متعددی دست و پنجه نرم خواهد کرد که ممکن است هر کدام از این روابط نتیجه‌ی متفاوتی را در بازی رقم بزند. هنگامی که بازیکن با مشکلی جدید روبرو می‌شود، می‌تواند که انتخاب کند چه رویکردی نسبت به این مشکل داشته باشد و چه عملکردی از خود نشان دهد. گاهی اوقات می‌توان مخفی کاری پیشه کرد یا با صحبت و مذاکره از یک درگیری گریخت یا برعکس،‌ شرایط می‌تواند به مبارزه‌ای سنگین ختم شود. تریلر منتشر شده هر دو روش بازی را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

بازی GreedFall در تاریخ ۱۰ سپتامبر( ۱۹ شهریور)‌ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و قیمتی ۴۹.۹۹ دلاری خواهد داشت.

در پایان می‌توانید نظر خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده