نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

سازنده Yakuza اواخر تابستان جزئیات تازه‌ای از نسخه جدید آن منتشر می‌کند

با مشخص شدن شخصیت مونث نسخه جدید Yakuza، قرار است چند هفته دیگر اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شود. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

مجموعه بازی یاکوزا (Yakuza) اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن 2 معرفی و عرضه شد. بازی در سبک اکشن ماجراجویی توانست به موفقیت چشمگیری برسد و نظر مثبت افراد زیادی را جلب کند؛ به همین دلیل هم در این چند سال نسخه‌های مختلفی از این مجموعه عرضه شده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید حتما متوجه شدید که سگا در حال کار روی ساخت نسخه جدید بازی یاکوزا است. با توجه به اطلاعاتی که از طرف ناشر بازی منتشر شده است، روند تولید بازی در مرحله انتخاب بازیگر برای شخصیت‌های داخل آن قرار دارد. توشینوری ناگوشی، خالق سری یاکوزا، در ماه مِی و در جریان یک لایو استریم اعلام کرد که کاسوگا ایچیبان قهرمان جدید نسخه بعدی Yakuza است. او همچنین انتخاب بازیگر مونث و انتشار اطلاعات بیشتر را به تاریخ ۱۹ تیر ماه موکول کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، سگا به‌طور رسمی اعلام کرد که پس از آزمون گرفتن از نزدیک به هزار نفر، بالاخره بازیگر نقش مونث اصلی بازی مشخص شده است. اِری کاماتاکی، مدل ژاپنی توانست برای این نقش انتخاب شود.

سگا اعلام اطلاعات و جزییات بیشتر از بازی را به تاریخ هفت شهریور (۲۹ آگوست) موکول کرد. با توجه به اینکه این تاریخ به زمان شروع رویداد Tokyo Game Show بسیار نزدیک است، دور از انتظار نیست اگر در این نمایشگاه شاهد اولین تریلر از این بازی باشیم.

در حال حاضر نسخه جدید بازی یاکوزا برای پلی استیشن 4 در دست ساخت است؛ اما با توجه به اینکه این مجموعه دیگر در انحصار پلی‌استیشن نیست، می‌توان احتمال داد که بازی برای پی‌سی نیز عرضه شود. باید تا شهریور ماه منتظر ماند و دید سگا و عوامل بازی، تاریخ دقیق عرضه و جزییات آن را اعلام خواهند کرد یا خیر.

شما هم اگر از طرفداران مجموعه هستید، لطفا نظرات خود را راجع‌به نسخه جدید آن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده