نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Psychonauts 2 تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد

استودیو دابل فاین، سازنده‌ی بازی Psychonauts 2 اعلام کرد که این بازی قرار نیست طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و انتشار آن تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر افتاده است.

خبر تاخیر بازی Psychonauts 2 از طریق پستی در وبسایت Fig اعلام شد. فیگ یک وبسایت سرمایه‌گذاری جمعی مشابه کیک استارتر است که بازی Psychonauts 2 با آن توانست در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۳.۹ میلیون دلار جمع‌آوری کند. طبق گفته‌ی استودیو دابل فاین (Double Fine) این بازی قرار نیست همانطور که در گذشته اعلام شده بود، در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شود. آن‌ها اکنون تصمیم دارند انتشار بازی را تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر بیندازند.

از دیدگاه استودیو دابل فاین، این وقفه در انتشار (که تاخیری طولانی نیز محسوب می‌شود) تصمیم درستی است تا بازی Psychonauts 2 را به اثر بهتری تبدیل کند.

هم‌اکنون ما سال آینده را برای عرضه‌ی بازی در نظر گرفته‌ایم. می‌دانیم که قرار است کمی بیشتر صبر کنید، اندکی برایتان ناامیدکننده خواهد بود؛ اما ما همچنین می‌دانیم که شما طرفداران فوق‌العاده‌ای هستید و همواره ما را حمایت کرده‌اید و می‌خواهید که بازی تا جایی که ممکن است خوب باشد. پس ما امیدواریم شما این تصمیم را درک کنید و صبور باشید.

استودیو دابل فاین همچنین در این پست اعلام کرد که اگرچه این استودیو توسط مایکروسافت خریداری شده و حالا تحت مالکیت ایکس باکس است اما آن‌ها مفتخرند هنوز هم بازی Psychonauts 2 را روی همه‌ی پلتفرم‌هایی که از قبل قول آن را داده بودند منتشر کنند. این بدین معنا است که بازی همچنان قرار است روی پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن 4، پی سی و صدالبته ایکس باکس وان راهی بازار شود. هنوز مشخص نیست که سازندگان برای انتشار بازی چه بازه‌ای از سال ۲۰۲۰ را درنظر گرفته‌اند اما امید است هرچه زودتر بتوانیم دنباله‌ی این بازی خاطره‌انگیز استودیو دابل فاین را تجربه کنیم.

نظ شما کاربران زومجی درباره بازی Psychonauts 2 چیست؟ آیا سایر بازی‌های قدیمی استودیو دابل فاین را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده