// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فروش بازی Cuphead از مرز چهار میلیون نسخه عبور کرد

استودیو MDHR، سازنده بازی Cuphead، اعلام کرده است که فروش این بازی از چهار میلیون نسخه عبور کرده است.

چندی پیش MDHR Studio، سازنده بازی Cuphead، و نتفلیکس (Netflix)، اعلام کردند که یک انیمیشن سریالی با محوریت کاپهد ساخته خواهد شد. این سریال از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد و هنوز متاسفانه تاریخ نمایش آن مشخص نشده است. بااینکه خبر اصلی، معرفی سریال کاپهد بود، اما در ادامه تیم سازنده اعلام کرده است که Cuphead توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، استودیو MDHR اعلام کرده است که فروش بازی کاپهد از چهار میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که سال گذشته اعلام شده بود که فروش این بازی به سه میلیون نسخه رسیده است. فروش چهار میلیون Cuphead خبر خوبی برای تیم سازنده آن است، زیرا MDHR Studios یک استودیو مستقل به‌حساب می‌آید و چهار میلیون نسخه، برای یک بازی مستقل رقم خوبی است.

از طرفی با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ و عرضه بسته الحاقی The Delicious Last Course، انتظار می‌رود شاهد فروش بیشتر و رسیدن به دستاورد تازه‌ای برای بازی Cuphead باشیم. همچنین عرضه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ، نقش مهمی در فروش چهار میلیونی این بازی داشته است. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی کاپهد لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده