// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷

نسخه فیزیکی Ghostbusters: The Video Game Remastered فقط در فروشگاه GameStop عرضه خواهد شد

به‌تازگی مشخص شده که نسخه فیزیکی بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered قرار است تنها در فروشگاه گیم‌استاپ عرضه شود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game قرار است اواخر سال جاری میلادی برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار بگیرد. اخیرا نیز فرآیند پیش‌خرید این بازی آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تهیه کنند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که نسخه فیزیکی بازی برای تمامی پلتفرم‌ها، تنها توسط فروشگاه گیم‌ استاپ عرضه خواهد شد. اگر بخواهید نسخه فیزیکی این بازی را تهیه کنید، باید به یکی از فروشگاه‌های GameStop مراجعه کنید یا یک نسخه از آن را از طریق اینترنت از این فروشگاه سفارش دهید.

البته درنظر داشته باشید که انحصاری بودن بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered در فروشگاه گیم‌استاپ، تنها در مورد نسخه‌های فیزیکی آن صادق است. درواقع می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی را برای هریک از پلتفرم‌ها که بخواهید، تهیه کنید. قیمت بازی نیز مشخص شده و قرار است ۲۹.۹۹ دلار به‌فروش برسد. تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز اعلام نشده و استودیو Saber Interactive تنها اعلام کرده که این اثر تا پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. این بازی با همکاری شرکت‌های مد داگ و سیبر اینتراکتیو ساخته می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده