// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی موبایل Dr. Mario World یک روز پیش از عرضه رسمی منتشر شد

کاربران اندروید و آیفون هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، بازی Dr. Mario World را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

Dr. Mario World یک بازی موبایل پازل محور است که در جریان آن بازیکنان باید از طریق قرص‌هایی که دارند، میکروب‌ها را از بین ببرند. میکروب‌ها در بازی اندروید و آیفون Dr. Mario World به سه رنگ مختلف نمایش داده می‌شوند و قرص‌هایی هم که در اختیار شما قرار داده می‌شود، هم‌رنگ ویروس‌ها هستند. حال به‌واسطه‌ی ساختار Matching بازی باید قرص‌ها را به ویروس مورد نظر برسانید تا از بین بروند. بازی آیفون و اندروید Dr. Mario World دارای پنج جهان متفاوت و ۱۶۹ مرحله مختلف است که رفته رفته بازیکنان را به چالش می‌کشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، Dr. Mario World قرار بود در تاریخ ۱۹ تیر ماه (۱۰ جولای) در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار بگیرد، اما یک روز زودتر عرضه شده است. ازاین‌رو کاربران با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، می‌توانند بازی موبایل Dr. Mario World را دانلود کنند و از تجربه آن لذت ببرند. در این بازی جدا از دکتر ماریو، شاهد کاراکترهای دیگری از Mushroom Kingdom نظیر دکتر لوئیجی، دکتر پیچ، دکتر تود و دکتر یوشی هستیم که هرکدام از آن‌ها مهارت خاص خود را دارند.

همچنین بازیکنان در Dr. Mario World جدا از مهارت‌های خود، می‌توانند یک دستیار انتخاب کنند که گیم پلی متفاوت و جذابی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. برای مثال Piranha Plants و Goombas جزو دستیارهای شما در بازی به‌حساب می‌آیند. بااین‌تفاسیر اگر آشنایی با جهان Dr. Mario World ندارید، می‌توانید ویدیو آموزشی بازی را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده