نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصاویری از بازی جدید سازنده Limbo و Inside منتشر شده است

استودیوی Playdead، سازنده لیمبو و اینساید، به‌تازگی تصاویری از ساخته‌ی جدید خود منتشر کرده است.

استودیوی Playdead کار خود را از سال ۲۰۱۰ با ساخت بازی Limbo آغاز کرد. این بازی در سبک معمایی پلتفرمر با ارایه ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد خود، از همان ابتدا توانست توجهات زیادی را معطوف خود کند؛ اما شش سال زمان گذشت تا این استودیوی دانمارکی بازی دوم خود را عرضه کند. بازی Inside در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. این بازی هم همانند لیمبو توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند و موفقیت بزرگی را برای این استودیو به ارمغان بیاورد.

این استودیو در مصاحبه سال گذشته خود، کار روی پروژه جدید را تایید کرد. به‌تازگی به‌لطف یک آگهی استخدام از طرف استودیو پلی‌دد، تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است. با‌توجه به مصاحبه عوامل آن، باید منتظر یک اثر کاملا جدید باشیم؛ چراکه این بازی قرار است سنت همیشگی این استودیو مبنی بر ساخت بازی‌های دوبعدی را کنار بگذارد.

باید منتظر ماند تا تاریخ عرضه و جزییات بازی به‌طور رسمی مشخص شود. در ادامه می‌توانید تصاویر زیبای بازی آینده این استودیو را مشاهده کنید.

پلی دد / playdead

آیا شما ساخته‌های قبلی استودیوی پلی‌دد را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما باز هم می‌تواند یک بازی در حد و اندازه‌های آثار قبلی خود بسازد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده