// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس مایکروسافت [تمام شد]

ساعت سی دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۰ خرداد، شرکت نام‌دار مایکروسافت کنفراس خود را در جریان نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌کند که زومجی به صورت زنده این مراسم را پوشش خواهد داد.

تنها ساعاتی مانده به آغاز رسمی کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2019 و اکنون زمان آن رسیده تا مایکروسافت با برگزاری کنفرانس خبری خود نقطه‌ی شروعی هیجان انگیز را برای چند روز سراسر بازی و سرگرمی رقم بزند. با غیبت سونی در رویداد امسال، اکنون مایکروسافت قصد دارد تا با رونمایی از بازی‌‌ها و شاید سخت‌افزارهای آینده این شرکت محصولات خود را به جامعه گیمرها معرفی کند. طبق گفته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، این شرکت امسال در کنفرانس خود از ۱۴ بازی ساخته شده توسط استودیوهای مایکروسافت رونمایی می‌کند. علاوه بر این انتظار می‌رود که شاهد انتشار اطلاعاتی ابتدایی از کنسول نسل نهم مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری باشیم.

تنها ساعاتی به کنفرانس مایکروسافت در ساعت سی دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۰ خرداد باقی مانده است و مانند سال گذشته در زومجی در کنار پوشش جامع از حواشی و اخبار E3 2019، با همکاری آپارات گیم به صورت زنده در کنار شما به تماشای کنفرانس مایکروسافت می‌نشینیم. به گفته‌ی آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس، مدت‌زمان کنفرانس این شرکت در E3 2019 کمتر از دو ساعت خواهد بود.

پس دوشنبه ساعت ۰۰:۰۰ (بامداد بیستم خرداد) در همین پست منتظر شما هستیم تا به همراه شما به تماشای کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 بنشینیم.

در صورت قطع شدن پخش ویدیو، یک بار این صفحه را رفرش کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده