// جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی های قابل بازی نینتندو سوییچ در E3 2019 مشخص شدند

کاربران نینتندو سوییچ در نمایشگاه E3 2019 می‌توانند دمو بازی‌هایی نظیر The Legend of Zelda: Link's Awakening را تجربه کنند.

از هفته آینده نمایشگاه E3 2019 آغاز می‌شود و یکی از مواردی که همیشه کاربران از آن استقبال کرده‌اند، تجربه‌ی دموی بازی‌های مختلف است. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو لیست بازی‌های قابل بازی خود در نمایشگاه E3 2019 را منتشر کرده است.

در یک نشست خبری، نینتندو اعلام کرده است که کاربران می‌توانند دموی بازی Pokemon Sword and Shield را تجربه کنند. پس از برگزاری دایرکت مخصوص‌به این بازی و مشخص شدن تاریخ انتشار Pokemon Sword and Shield، قابل بازی بودن این نسخه آن‌چنان دور از ذهن نبود. در ادامه نینتندو گفته است که دموی بازی‌های The Legend of Zelda: Link's Awakening، Luigi's Mansion 3 و Marvel Ultimate Alliance 3 هم در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

یکی از مواردی که هواداران منتظر آن هستند، نسخه نینتندو سوییچ بازی Animal Crossing است و انتظار می‌رود که دموی این بازی در E3 2019 قابل بازی باشد که ظاهرا خبری از آن نیست. بااین‌حال باید صبر کنیم و ببینیم نینتندو در جریان برنامه دایرکت خود در E3 2019، چه مواردی را برای کاربرانش در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نینتندو تاریخ انتشار بازی‌هایی نظیر Bayonetta 3 را اعلام خواهد کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده