نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

ادامه پخش سریال Deadly Class و سریال Happy لغو شد؛ احتمال احیا در شبکه دیگر

شبکه سای فای از لغو ادامه پخش سریال Deadly Class و سریال Happy خبر داد، اما احتمال احیای این سریال‌ها در شبکه دیگری وجود دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Syfy (سای‌فای) از لغو ادامه پخش سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) و سریال Happy (هپی) که برای ساخت این دو سریال از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده، خبر داده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سریال Deadly Class پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو شده و سریال Happy نیز پس از دو فصل به کار خود پایان داده است و قرار نیست سای‌فای این دو سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال، هر دو سریال ممکن است در یک شبکه دیگر احیا شوند و تهیه کنندگان تلاش برای یافتن خانه جدید برای این سریال‌ها را آغاز کرده‌اند. ددلاین می‌گوید که سریال Happy ممکن است کمی شانس بیشتری برای احیا در شبکه دیگر داشته باشد. فصل اول این سریال از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شده بود و عملکرد خوبی را نیز داشته است و ممکن است مانند سریال You (شما)، شبکه Netflix تصمیم به خرید حق پخش این سریال بگیرد.

happy

با این حال، گفته می‌شود که نتفلیکس هنوز علاقه‌ای به خرید این سریال‌ها ندارد یا هنوز به آن ابراز علاقه نکرده است، اما استودیوی سازنده در تلاش است تا نظر این سرویس استریم را به خود جلب کند. کریستوفر ملونی، ریچی کاستر، پاتریک فیشلر، پتن اسوالت، جوزف دی. ریتمن، کریستوفر فیتزجرالد، لیلی میرونیک، مدینا سنگهور و برایس لورنزو، از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Happy حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرنت موریسون و داریک رابرتسون، وظیفه ساخت این سریال بلک کمدی، فانتزی و اکشن را بر عهده داشته‌اند. دو فصل اول سریال Happy در ۱۸ قسمت تولید و منتشر شده بود که داستان یک کارآگاه پلیس به نام نیک ساکس با بازی کریستوفر ملونی، را روایت می‌کرد.

بندیکت وانگ، بنجامین وادسورث، لانا کاندر، ماریا گابریلا دی فاریا، لوک تنی، شیوون، لیام جیمز، میشل دووال، تیلور هیکسان، اریکا سرا و هنری رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Deadly Class حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، به‌عنوان تهیه کننده در سریال Deadly Class حضور داشتند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده