// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید Destiny 2 فاش شد

به تازگی اطلاعاتی از فایل‌های نسخه پی سی بازی Destiny 2 فاش شده است که به تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید و محتویات آن اشاره دارد.

به لطف یکی از کاربران که اطلاعاتی از فایل‌های اصلی بازی Destiny 2 منتشر یا به اصطلاح دیتاماین کرده، جزئیاتی از بسته الحاقی جدید این بازی در دسترس قرار گرفته است. با استناد به جزئیات منتشر شده گویا بازیکنان با این محتوا سفر خود را به «ماه فراموش شده» آغاز می‌کنند که در واقع قلمرو دشمنان است. سازنده این بازی، استودیو بانجی، هنوز به اطلاعات لو رفته واکنش نشان نداده است اما اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، به‌زودی شاهد پیش فروش محتوای جدید این بازی خواهیم بود. گویا بسته دانلودی این بازی برای انتشار در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

اولین اطلاعات فاش شده از بسته الحاقی دستنی 2 در قالب یک عکس منتشر شد که کاربر وب‌سایت ResetEra مدعی شده که این عکس را از فایل‌های نسخه پی سی این بازی استخراج کرده است. همانند شایعات دیگر، احتمال دارد که این عکس ساختگی باشد و شاید هم تنها بخشی از آن واقعی باشد. یکی از کاربران توییتر با نام Wario64 این عکس را در صفحه‌های اجتماعی منتشر کرد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

destiny 2

همچنین اطلاعاتی از نسخه کالکتور و فیزیکی این بسته الحاقی منتشر شده است که گویا به‌زودی برای پیش‌خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

چندی پیش استودیو بانجی خاطر نشان کرد که در تاریخ ۶ ژوئن یعنی فردا از محتویات جدید این بازی رونمایی می‌کند. سازندگان زمان پخش برنامه زنده خود را برای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح به وقت PST (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران) برنامه‌ریزی کرده‌اند. پس اگر می‌خواهید از صحت اطلاعات لو رفته مطلع شوید، تقویم و ساعت خود را برای زمان‌های مشخص شده، تنظیم کنید.

نظرات خود را در مورد اطلاعات فاش شده و بسته‌الحاقی جدید دستنی 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده