// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

اولین آپدیت بازی Dreams با دو بازی و محتویات مختلف فردا منتشر می‌شود

استودیو مدیا مولکول اعلام کرد که فردا یک به‌روزرسانی برای نسخه Early Access بازی Dreams منتشر می‌شود که شامل دو بازی می‌شود.

سازندگان بازی Dreams در استودیو مدیا مولکول از اولین آپدیت این بازی رونمایی کردند. اولین به‌روزرسانی دریمز در واقع برای نسخه Early Access این بازی ساخته شده است که فردا پنجشنبه ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) منتشر می‌شود. به طور کلی این محتوا شامل بخش‌های جدید قابل بازی، رفع برخی ایرادات جزئی و امکانات جدیدی می‌شود.

جالب است بدانید که دو بازی جدید که توسط مدیا مولکول ساخته شده است، ضمیمه این آپدیت شده است. یکی از این بازی‌ها Mm Arcade: Combo Crush نام دارد که در سبک جمع‌آوری سکه‌ها طراحی شده است. بازی دیگری نیز با نام Comic Sands به دست بازیکنان می‌رسد که به جزئیات آن اشاره نشده است.

Dreams

بخش جدیدی هم با نام What’s New به منوی بازی اضافه می‌شود که بازیکنان را از محتویات جدیدی که سازندگان توسعه داده‌اند، مطلع می‌کند. همچنین توانایی مسدود کردن حساب‌های کاربری، ابزار جدید Ancient Times و برطرف شدن ایرادات جزئی در این به‌روزرسانی دیده می‌شود. جزئیات کامل این به‌روزرسانی در وب‌سایت Indreams در دسترس است که می‌توانید با کلیک روی این لینک به آن مراجعه کنید.

استودیو Media Molecule با معرفی این آپدیت وعده داده است که محتویات بیشتری به تدریج از ماه جاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Dreams یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 است که در حال حاضر در قالب نسخه Early Access در اختیار دارندگان این کنسول است. کاربران در این بازی می‌توانند با خلق مکانیزم‌های مختلف، بازی جدیدی با سلیقه خودشان در دریمز طراحی کنند. به‌تازگی بسیاری از طرفداران این بازی توانسته‌اند هنرنمایی خودشان را در این بازی به رخ بکشند. از جدیدترین دست‌پخت هواداران می‌توان به بازسازی کرش باندیکوت، متال‌ گیر‌ سالید و انیمیشن آغازین بازی مرد عنکبوتی اشاره کرد. با کلیک روی اسامی این بازی‌ها می‌توانید تریلر بازسازی آنها را در زومجی تماشا کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت معرفی شده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده