// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

کریس همسورث علاقه دارد جیمز باند بعدی ادریس البا باشد

درحالی‌که کار دنیل کریگ با نقش جیمز باند پس از ساخت و اکران جدیدترین نسخه‌ی این فیلم پایان خواهد یافت، کریس همسورث اعلام کرده که علاقه‌مند است ادریس البا را در این نقش ببیند.

بر اساس جدیدترین اخبار فیلم و سینما، حالا که دنیل کریگ، بازیگر محبوب نقش جیمز باند، قرار است در پنجمین و احتمالا آخرین فیلم این مجموعه به‌نام فعلی James Bond 25 هنرنمایی کند، چه کسی پس از وی ممکن است که به این نقش محبوب و چالش برانگیز وارد شده و موفق نیز ظاهر شود؟ اسامی زیادی برای این نقش درنظر گرفته شده‌اند که یکی از آن‌ها کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در مجموعه فیلم‌های Thor است. او گفته که این ایده که وی در نقش جیمز باند ظاهر شود در ذهنش وجود دارد، اما او همچنین از علاقه‌ی خود مبنی بر دیدن ادریس البا، در این نقش نیز سخن گفته است. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

رای شخصی من به ادریس [البا] خواهد بود. به نظر من وی شخصیتی متفاوت است که می‌تواند حضوری متفاوت در این نقش نیز داشته باشد و نقش جیمز باند به‌گونه‌ای است که هر بار و با حضور هر بازیگری که بتواند چهره‌ای متفاوت به این نقش بدهد، باعث افزایش هیجان در بین طرفداران خواهد شد.

Chris-Hemsworth

پیش‌تر و در سال ۲۰۱۶ بود که البا گفته بود که وی برای نقش جیمز باند از سن مناسبی برخوردار نیست و از طرفی نیز تیم توسعه‌ی مجموعه فیلم‌های James Bond پیشنهادی در این‌باره به وی نداده‌ است. اما پس از آن و در سال ۲۰۱۸ بود که آنتونی فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day، گفت که طی صحبت‌هایی که با باربارا براکلی، تولیدکننده‌ی مجموعه‌ی جیمز باند، داشته، آن‌ها در مورد جایگزین کردن یک بازیگر رنگین پوست به جای سفید پوست برای این نقش صحبت کرده‌اند. براکلی نیز در پایان به وی گفته که حالا نوبت آن رسیده که این اتفاق رخ دهد و بالاخره نیز رخ خواهد داد. فوکوآ همچنین گفته که ادریس البا برای این نقش شاید از هر بازیگر رنگین پوست دیگری نزدیک‌تر به تصاحب آن باشد:

البا اگر از نظر شرایط روحی و بدنی در حال مساعدی باشد، می‌تواند این نقش را به‌خوبی ایفا کند. برای این نقش شما به یک بازیگر با قدرت بدنی مناسب نیاز دارید که این ویژگی در ادریس البا به‌خوبی وجود دارد.

Idris Elba

اگر بخواهیم غیر از البا و همسورث به اسامی دیگری که ممکن است نامزد ایفای این نقش شوند اشاره کنیم، باید نام تام هیدلستون و ریچارد مدن را نیز وارد لیست کنیم. فیلم James Bond 25 یا هرنام دیگری که در نهایت داشته باشد، قرار است با بازی دنیل کریگ و در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما ظاهر شود. کریگ به‌تازگی و به واسطه‌ی مجروح شدن نیاز به یک عمل جراحی داشت که علی‌رغم این مساله اکران فیلم با تاخیر مواجه نشده است.

علاوه بر کریگ، بازیگرانی مانند رالف فاینس، نائومی هریس و لئا سیدو در بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند ایفای نقش خواهند کرد. جفری رایت و بن ویشاو نیز در این فیلم مجددا بازخواهند گشت. بازیگرانی نیز که در این نسخه از فیلم اولین حضور خود را تجربه می‌کنند شامل رامی ملک، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، دیوید دنیک، لاشانا لینچ و دالی بن‌صلاح هستند. ملک در این فیلم نقش شخصیت منفی را ایفا می‌کند و بنابه گفته‌ی خودش قصد دارد کاری کند که جیمز باند ماموریت راحتی در پیش نداشته باشد.

Daniel Craig

داستان این فیلم از آن‌جایی آغاز می‌شود که جیمز باند دیگر ماموریتی قبول نمی‌کند و به‌اصطلاح خارج از سرویس و در حال استراحت و گذراندن اوقات خود در کشور جاماییکا است. البته دوران خوشی و استراحت وی کوتاه خواهد بود؛ از آن‌جایی که فلیکس لیتر، دوست وی که در سازمان سیا کار می‌کند به مشکل برخورده و از وی درخواست کمک می‌کند. ماموریت آن‌ها که نجات یک دانشمند ربوده شده است، تبدیل به یک ماجرای بس بزرگ می‌شود که در آن جیمز باند باید با گروه تبهکاری که از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌کنند روبه‌رو شود.

این فیلم پیش‌تر قرار بود توسط دنی بویل کارگردانی شود اما بنا به دلایلی وی از این سمت کناره‌گیری کرد و جای خود را به کری فوکوناگا، کارگردان سریال True Detective داد. جدیدترین فیلم مجموعه جیمز باند پیش‌تر قرار بود که در ماه اکتبر سال جاری میلادی اکران شود که به ماه فوریه سال ۲۰۲۰ و سپس به ۳ ماه آوریل سال ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) موکول شد.

نظرات خود را در مورد این خبر و بازیگری که از نظر شما مناسب ایفای نقش جیمز باند است با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده