// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

تاریخ شروع تخفیف های Days of Play فروشگاه پلی استیشن مشخص شد

کاربران پلی استیشن 4 از تاریخ ۱۷ خرداد ماه تا ۲۷ خرداد ماه می‌توانند از تخفیف‌های Days of Play فروشگاه پلی استیشن استفاده کنند.

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2019، فروشگاه‌های بازی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران پلتفرم‌های مختلف در نظر می‌گیرند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امسال هم شاهد تخفیف‌های Days of Play فروشگاه پلی استیشن هستیم تا کاربران پلی استیشن 4 بتوانند بازی‌های مورد علاقه‌شان را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

همچنین کاربرانی که به‌دنبال ارتقای کنسول‌شان به پلی استیشن 4 پرو یا خرید باندل پلی استیشن VR هستند، رویداد Days of Play می‌تواند فرصت مناسبی برای آن‌ها باشد. همچنین تخفیف‌های ذکر شده، شامل محصولات فروشگاه PlayStation Gear هم می‌شود. در جریان تخفیف‌های Days of Play که به‌مناسبت نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند PS4 Pro را با قیمت ۳۵۰ دلار و کنترلر دوال شاک 4 را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند.

باندل پلی استیشن 4

در ادامه مشخص شده است که یک باندل پلی‌استیشن 4 هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. این باندل مشکی و استیل PS4 با قیمت ۳۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد و روی آن هم طرح‌های دکمه‌های کنترلر پلی‌استیشن، به‌صورت برجسته و با رنگ نقره‌ای حک شده است. باندل‌های PSVR هم با قیمت بسیار مناسبی به‌فروش می‌رسند. کاربران می‌توانند این باندل‌ها را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر و با قیمت ۲۵۰ دلار خریداری کنند. باندل‌های پلی‌استیشن VR هم هرکدام با یکی از جفت بازی‌های Trover Saves the Universe و Five Nights at Freddy's، بازی Borderlands 2 و Beat Saber یا Everybody's Golf و Blood & Truth در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، بازی‌های انحصاری است که در فروشگاه پلی استیشن با تخفیف ارائه می‌شوند. کاربران می‌توانند بازی‌های God of War ،Marvel's Spider Man ،Days Gone و MLB The Show 19 را با قیمت شروع ۲۰ دلار (بعضی از بازی‌ها می‌توانند قیمت بیشتری داشته باشند) خریداری کنند. همچنین بازی‌های قدیمی‌تر مثل The Last of Us Remastered ،Bloodborne و Uncharted 4 با قیمت شروع ۱۰ دلار به‌فروش می‌رسند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده