نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Shenmue 3 بازهم تاخیر خورد؛ انتشار در ماه آبان سال جاری

پس از حدود سه-چهار بار تاخیر در انتشار بازی Shenmue 3، استودیو دیپ‌سیلور تاریخ ۲۸ آبان را به‌عنوان تاریخ انتشار نهایی اعلام کرد.

سومین قسمت از سه‌گانه‌ی «شنمو» یعنی بازی Shenmue 3 از آن بازی‌هایی است که مراحل ساخت پر پیچ‌وخم و سنگینش، سال‌های سال است طرفداران خود را منتظر گذاشته و با تاخیرهای مختلفی که در عرضه‌ی آن پیش‌آمده، آن‌ها را ناامید کرده است. این بازی که در آخرین خبرهای منتشر شده از آن آگاه شدیم که قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست‌ (۵ شهریور) منتشر شود، حالا در جریان آخرین اخبار بازی دریافتیم که بازهم در عرضه‌اش تاخیر پیش‌آمده و برای تجربه کردنش باید تا ۱۹ام نوامبر (۲۸ آبان) منتظر بمانیم.

کمپانی دیپ سیلور که وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارد، با انتشار یک بیانیه دلیل این تاخیر ایجاد‌شده را مشخص کرده است:

با وجود اینکه بازی تقریبا آماده است، به کمی زمان بیشتر نیاز داریم تا با طی کردن مراحل و انجام اصلاحات نهایی، آن تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای را که بازیکنان سراسر دنیا لیاقتش را دارند برای‌شان آماده کنیم.

قطعا تاخیر در عرضه‌ی یک بازی مورد انتظار آن هم شنمو 3 که سال‌های سال است از شروع روند توسعه‌اش می‌گذرد، ناراحت‌کننده است اما نباید فراموش کنیم که استودیوهای بازی‌سازی از این تاخیرها و زمان‌های اضافه برای افزایش کیفیت اثر نهایی خود استفاده می‌کنند و احتمالا در پایان با اثری باکیفیت روبه‌رو شویم. احتمالا هفته‌ی آینده و در جریان رویداد E3 2019، خبرهای بیشتری از بازی را دریافت کنیم. بازی Shenmue 3 در تاریخ ۲۸ آبان راهی پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

زومجی مثل سال‌های گذشته، رویداد E3 را به‌صورت زنده و مستقیم در قالب ویدیوهایی زنده، خبرها و مطالب لحظه‌ای پوشش می‌دهد و با دنبال کردن سایت و کانال تلگرامی زومجی، از تمامی حوادث این اتفاق جذاب و هیجان‌انگیز صنعت بازی آگاه خواهید شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده