نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

آپدیت جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled مشکل ذخیره بازی در PS4 را حل می‌کند

سازندگان بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به منظور رفع باگ موجود در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی، یک به‌روزرسانی را آماده انتشار کرده‌اند.

در جریان رویداد The Game Awards 2018 بود که اکتیویژن از نسخه بازسازی شده بازی Crash Team Racing رونمایی کرد. نسخه‌ی اصلی این بازی ۲۰ سال پیش توسط استودیوی ناتی داگ عرضه شده بود؛ اما دور از ذهن هم نبود که اکتیویژن پس از موفقیت در ریمستر بازی Crash Bandicoot سراغ بهبود و بازسازی یکی دیگر از بازی‌های این سری دوست‌داشتنی برود.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled همان‌طور هم که از نام آن پیدا است یک بازی ماشینی چند نفره است که با بهره‌گیری از المان‌های نسخه اصلی خود و بهبود‌های گرافیکی، توانسته به بهترین شکل حس‌وحال نسخه‌ی اصلی را برای گیمر‌ها زنده کند.

با این که زمان زیادی از عرضه‌ی بازی نگذشته است اما تعدادی از کاربران نسخه‌ی PS4 بازی با مشکل ذخیره اطلاعات مواجه شده‌اند؛ به‌طوریکه باعث شده ذخیره‌ی بازی آن‌ها پاک شود. در همین راستا اکتیویژن در بیانیه خود اعلام کرده است که زمانی این مشکل پیش می‌آید که مقدار اطلاعات Race ghost گیمر‌ها زیاد شود. استودیوی بیناکس (Beenox)، توسعه‌دهنده بازی، نیز با ابراز تاسف از این اتفاق، خاطرنشان کرد تمام کاربران بازی که تا تاریخ ۴ جولای (۱۳ تیر) آن را به صورت آنلاین تجربه کنند و دستکم یک مسابقه را به پایان برسانند، ۲۵۰۰ سکه جایزه خواهند گرفت.

اکتیویژن تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را ۳ جولای (۱۲ تیر) یعنی مصادف با رویداد ویژه بازی اعلام کرده است. در این رویداد بزرگ شما قادر خواهید بود با شخصیت‌های جدید بازی آشنا شوید و بازی را با آنها تجربه کنید.

اگر شما هم تجربه‌ی این اتفاق تلخ را دارید حس‌وحال خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده