نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

تاریخ احتمالی اکران فیلم Supergirl مشخص شد

طبق گزارش‌های جدید، به‌ احتمال فراوان مراحل فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی Supergirl در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و تاریخ اکران آن هم یک سال پس از پایان این مراحل است.

مجموعهٔ تلویزیونی Supergirl (سوپرگرل) توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعهٔ تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان ماه ۱۳۹۴) آغاز کرد و با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، این شخصیت را جانی دوباره بخشیده است و حال طبق شایعات و البته انتظاراتی که طرفداران این شخصیت از شرکت برادران وارنر (Warner Bros) دارند، فیلم مستقلی نیز باید از شخصیت کارا دنورس روی پرده برود و گویا مراحل تولید این فیلم طبق برنامه پیش می‌رود و در اوایل سال ۲۰۲۰، مراحل فیلمبرداری نسخهٔ سینمایی Supergirl آغاز خواهد شد.

مراحل تولید فیلم Supergirl طبق برنامه پیش می‌رود و در اوایل سال ۲۰۲۰، مراحل فیلمبرداری نسخهٔ سینمایی Supergirl آغاز خواهد شد

دورهٔ درخشان فیلم‌های ابرقهرمانی با موضوعیت ابرقهرمان زن، با نقش‌آفرینی و البته کارگردانی زنان است؛ اگر تمام پروژه‌های دنیای سینمایی دی‌سی و دنیای سینمایی مارول طبق انتظار پیش بروند و مشکلی پیش نیاید، فیلم‌های ابرقهرمانی زیادی با شخصیت‌های اصلی و ابرقهرمانان زن، برای طرفداران تدارک دیده شده است. اواخر دی یا اوایل بهمن سال گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین) آغاز شد و در اردیبهشت ماه مراحل فیلمبرداری و تولید این پروژه به پایان رسید. مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه، رزی پرز در نقش رنی مونتویا، ایوان مک گرگور در نقش بلک ماسک، الا جی بسکو در نقش نقش کاساندرا کین، کریس مسینا در نقش ویکتور زز، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و کریستینا هادسون کارگردانی آن را بر عهده دارد.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز 1984) چند ماه پیش در واشینگتن، دی.سی، شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا، کشور بریتانیا و اسپانیا، انجام شد و مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده و برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شد که در اولین تصاویر تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف بودیم. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم Black Widow را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت و فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. فیلم The Eternals (اترنالز) هم یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که فیلمبرداری و تولید آن برای آغاز در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت و این فیلم هم انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

طبق گزارش سایت فوربس، مراحل فیلمبرداری Supergirl، تقریباً پس از گذشت یک‌چهارم از مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار The Batman با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، آغاز خواهد شد و تقریباً همزمان با این فیلم و در سال ۲۰۲۱ روی پردهٔ سینما خواهد رفت؛ فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

هنوز اطلاعاتی از فیلم جدید شرکت برادران وارنر به بیرون درز نکرده است و طبق احتمالات، شاید شخصیت برینیاک قرار است کاراکتر بد و بزرگ داستان فیلم Supergirl را ایفا کند. شرکت دی‌سی هنوز کارگردان این پروژه را معرفی نکرده است، اما به نظر باید منتظر انتخاب کارگردانی زن باشیم و قرار است شخصیت کارا نقش بزرگی در آیندهٔ دنیای سینمایی دی‌سی داشته باشد.  


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده