نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

مذاکره ملیسا مک‌ کارتی برای بازی در نقش اورسولا در فیلم The Little Mermaid

ملیسا مک کارتی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، در حال انجام مذاکره با والت دیزنی برای بازی در نقش اورسولا در فیلم The Little Mermaid است.

آذر ۹۶ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی به دنبال ساخت اقتباسی لایو اکشن براساس انیمیشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) است و راب مارشال که پیش از این در همکاری با دیزنی وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، فیلم Into the Woods (به سوی جنگل) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) را بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی این فیلم را در چهارمین همکاری مشترک خود با دیزنی بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که والت دیزنی روند انتخاب و استخدام بازیگران فیلم The Little Mermaid را آغاز کرده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ملیسا مک کارتی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) و فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)، در حال انجام مذاکره با والت دیزنی برای حضور در این فیلم لایو اکشن است.

در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، مک‌کارتی قرار است نقش شرور و منفی اورسولا (Ursula) را در فیلم The Little Mermaid بازی کند. آلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده دارند که این دو وظیفه دارند تا ضمن بازسازی چند آهنگ انیمیشن کلاسیک آن، آهنگ‌های جدیدی را نیز بنویسند و ضبط کنند. پیش از این میراندا و مارشال در فیلم Mary Poppins Returns با یکدیگر همکاری کرده بودند. دیوید مگی، نویسنده فیلمنامه فیلم Finding Neverland (در جستجوی نورلند)، فیلم Life of Pi (زندگی پی) و فیلم Mary Poppins Returns، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Mermaid را بر عهده دارد.

انیمیشن The Little Mermaid در سال ۱۹۸۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۳۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این انیمیشن ۲ جایزه اسکار برای بخش بهترین موسیقی و بهترین ترانه را نیز دریافت کرده است. فیلم The Kitchen (آشپزخانه) و فیلم Superintelligence (فراهوش)، از جمله فیلم‌های مک‌کارتی در سال ۲۰۱۹ هستند. هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Little Mermaid اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده