// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

دمو بازی Beyond: Two Souls در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت

در اواخر تیر ماه بازی Beyond: Two Souls برای کامپیوتر عرضه می‌شود و حال دموی آن در دسترس قرار گرفته است.

در ماه مارس بود که استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream)، سازنده بازی Beyond: Two Souls، اعلام کرد که این بازی به همراه سایر ساخته‌هایش ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دموی یک ساعته بیاند: تو سولز روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شده است. کاربران با مراجعه به این فروشگاه می‌توانند دمو ذکر شده را دانلود و آن را تجربه کنند.

دموی Beyond: Two Souls دارای دو سطح مختلف است. اولین سطح مربوط به بچگی جودی و سازمان فعالیت‌های پارانورمال می‌شود. این در حالی است که سطح دوم مربوط به زمان حال جودی و تلاش او برای فرار از دست ماموران دولتی می‌شود. برای آن دسته از افرادی که هنوز بیاند: تو سولز را تجربه نکرده‌اند، این دمو می‌تواند فرصت خوبی باشد تا با حال‌وهوای این بازی جنایی و علمی تخیلی آشنا شوند؛ اثری که الن پیج و ویلم دفو از ستارگان آن هستند.

بازیکنان در Beyond: Two Souls هدایت دختری به نام جودی هلمز را برعهده می‌گیرند که با یک موجود عجیب به نام ایدن (Aiden) در ارتباط است. ازاین‌رو به‌توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دسترسی دارد. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه PC بازی Beyond: Two Souls را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در تاریخ ۳۱ تیر ماه (۲۲ جولای) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده