نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

سریال لایو اکشن فاینال فانتزی در دست ساخت است

بخش تلویزیون کمپانی سونی پیکچرز از همکاری با اسکوئر انیکس برای ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Final Fantasy خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Final Fantasy (فاینال فانتزی) در دست ساخت است. بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که این کمپانی در حال همکاری با شرکت اسکوئر انیکس و Hivemind برای ساخت یک اقتباس تلویزیونی و لایو اکشن براساس این مجموعه بازی محبوب است که بیش از ۳۰ سال قدمت دارد. جزئیات رسمی و زیادی از داستان و اتفاقات سریال Final Fantasy در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که سریال فاینال فانتزی دارای یک داستان اورجینال است که داستان آن در دنیای شگفت انگیز Eorzea روایت خواهد شد که برای اولین‌بار در بازی Final Fantasy XIV شاهد معرفی این دنیا در مجموعه فاینال فانتزی بودیم و همچنین شاهد حضور شخصیت‌های بسیاری از این مجموعه بازی در سریال آن خواهیم بود.

سریال Final Fantasy قرار است کشمکش بین سحر و جادو با تکنولوژی را در تلاش برای برقراری صلح در جهانی که دچار جنگ است، دنبال کند که در این سریال شاهد حضور چهره‌های کاملا جدید و همچنین چهره‌های آشنا و محبوبی مثل Cid نیز خواهیم بود. علاوه بر این، در این سریال شاهد حضور موجودات دنیای فاینال فانتزی نیز هستیم. اولین قسمت بازی Final Fantasy در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و تا به امروز ۱۵ نسخه اصلی از این بازی تولید و منتشر شده است. تا به امروز بیش از ۱۴۴ میلیون نسخه از مجموعه بازی Final Fantasy به فروش رفته و همچنین چندین سریال انیمیشنی نیز براساس آن تولید و منتشر شده است.

بن لوستیک و جیک تورنتون وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Final Fantasy را بر عهده دارند و همچنین این دو به‌همراه جیسون اف براون، شان دنیل و دینش شمداسانی، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال فاینال فانتزی حضور خواهند داشت. علاوه بر این سریال، کمپانی Hivemind در ساخت سریال The Witcher (ویچر) با بازی هنری کویل در نقش گرالت، نیز نقش دارد که این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام است که پیش از این یک مجموعه بازی محبوب و تحسین شده نیز براساس آن تولید و منتشر شده بود. همچنین سریال‌های بیشتری از مجموعه بازی‌های محبوب مثل سریال Halo (هیلو) نیز در دست ساخت است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از شبکه شوتایم منتشر شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده