نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

هادی حجازی فر از ساخت یک فیلم سینمایی خبر داد

هادی حجازی‌فر، بازیگر سینمای ایران و مدیر تماشاخانه «هامون» در نشست مطبوعاتی این تماشاخانه از ساخت یک فیلم سینمایی در سال آینده خبر داد.

هادی حجازی‌فر طی چندسال اخیر در فیلم‌های سینمایی مختلفی مانند «ماجرای نیمروز»، «به وقت شام» و «ماجرای نیمروز: رد خون» نقش‌آفرینی کرده است. وی که مدیریت تماشاخانه «هامون» را برعهده دارد به‌تازگی در نشست مطبوعاتی این تماشاخانه صحبت‌هایی از وضعیت «هامون» و برنامه‌های خودش کرده است. بنابر اخبار سینمای ایران؛ هاد حجازی‌فر صحبت‌های خود را به شرح زیر آغاز کرد:

در سال‌های دانشجویی با بچه‌های ورودی ۷۷ دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، گروهی را تشکیل دادیم به نام گروه «گسست»؛ که از همان دوره رویای راه‌اندازی یک سالن تئاتر را داشتیم. در دوره لیسانس من خیلی فعال بودم اما در دوره فوق لیسانس این امکان کمتر برایمان فراهم بود و تنها در صورت خالی بودن سالن‌ها فرصت اجرا به ما داده می‌شد.

وی در ادامه درمورد هزینه‌های بازسازی تماشاخانه «هامون» گفت:

قرار بود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم ولی الان هزینه‌ها از ۸۰۰ میلیون تومان هم گذشته است و شاید اگر این دو سال و نیم فعالیت من در سینما نبود این اتفاقات رخ نمی‌داد. من نه خانه دارم، نه ماشین و نه هیچ سندی به نامم است اما ترجیح می‌دهم در کاری که دوست دارم هزینه کنم.

هادی حجازی فر

مدیر تماشاخانه «هامون» در ادامه درباره حضور چهره‌های مطرح سینمایی در تئاتر گفت:

این روزها تضمین موفقیت یک تئاتر بستگی به حضور چهره‌های سینمایی ندارد اما معتقدم باید از حضور هر فردی که به فروش و جذب مخاطب کمک می‌کند تشکر کرد. بنابراین مشکلی با حضور چهره‌های سینمایی ندارم اما رویکردمان هم مبنی بر این نیست که حتماً نمایش‌ها با حضور این نوع از بازیگران اجرا شود. بلکه تاکید بر اجرای کار خوب داریم.

وی در ادامه اضافه کرد:

من در سینما هر کاری می‌کنم چون در حال تجربه کردن هستم اما در تئاتر وضعیت فرق دارد و دوست دارم کار با کیفیتی به صحنه ببرم. هزینه‌های زیادی داریم و خدا به سینما عمر دهد که فعلاً جوابگوی نیازهای ما بوده است! می‌دانم که ظرف ۶ ماه تماشاخانه می‌تواند هزینه‌های خودش را بازگرداند. همچنین از بچه‌های اداره کل هنرهای نمایشی، خانم مرضیه برومند و شهردار منطقه ۱۱ که حمایت معنوی از ما کردند سپاسگزارم.

هادی حجازی‌فر در ادامه اما از ساخت یک فیلم سینمایی در سال آینده خبر داد:

تئاتر برای من ارزش افزوده دارد و حالم با تئاتر خوب است. من به اینجا نیاز دارم اما بلندپروازی‌هایی هم دارم و سال بعد حتماً باید فیلمم را بسازم چون بیشتر از اینکه بازیگر باشم کارگردان هستم.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های هادی حجازی‌فر چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده