نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷

تاریخ انتشار بلوری فیلم Detective Pikachu تایید شد

بخش خانگی محصولات برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Pokemon: Detective Pikachu را تایید و اعلام کرده است.

از ماه اردیبهشت امسال، اکران جهانی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) آغاز شد. این فیلم لایو اکشن توانسته نظر نسبتا مثبت منتقدان را به خود جلب کند و تا به امروز، این اثر بیش از ۴۲۵.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۱۴۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۸۳.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) تایید و اعلام شده است. کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز اخیرا با اعلام تاریخ انتشار آن، پیش فروش نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم لایو اکشن را آغاز کرده‌اند.

طبق اعلام برادران وارنر، در ابتدا نسخه دیجیتال فیلم Pokemon: Detective Pikachu در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۹ (۱ مرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K خواهد بود، در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ (۱۵ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود. هنوز اطلاعاتی از محتوای اضافه این نسخه در دسترس نیست. همچنین قیمت پیش خرید نسخه دیجیتالی تا خانگی فیلم Detective Pikachu نیز حدود ۲۰ تا ۳۵ دلار اعلام شده است. علاوه بر این، نسخه خانگی این فیلم دارای یک نسخه استیل بوک نیز است که این نسخه در انحصار فروشگاه بست بای (Best Buy) خواهد بود. انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری از نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Pokemon: Detective Pikachu اعلام شود و شما در ادامه می‌توانید تصویر نسخه استیل بوک آن را مشاهده کنید:

استیل بوک فیلم Pokemon: Detective Pikachu

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است. همچنین گفته می‌شود که لجندری پیکچرز از هم‌اکنون ساخت دنباله این فیلم را آغاز کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده