// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Heavy Rain در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت

کاربران فروشگاه اپیک گیمز هم‌اکنون می‌توانند بازی تحسین‌شده Heavy Rain را روی کامپیوتر خود خریداری کنند و از تجربه آن لذت ببرند.

یکی از اخبار خوبی که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد،‌ این بود که سه بازی Heavy Rain ،Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls برای کاربران کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش بود که دموی بازی Heavy Rain در دسترس قرار گرفت تا کاربران قبل از پیش‌خرید بازی، بتوانند آن را روی پی سی خود تجربه کنند.

حال با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هوی رین روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده است. کاربران با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار می‌توانند این بازی را روی حساب کاربری‌شان خریداری کنند و در ادامه از این بازی تحسین‌شده استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream)، لذت ببرند. دراین‌میان اشاره کنم که Heavy Rain با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین دموی ۴۵ دقیقه‌ای بازی، دو مرحله را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

همچنین این دمو که قبلا عرضه شده است، دارای رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه PC بازی هوی رین را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Heavy Rain برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۰ عرضه شده بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده