// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در غرب از دو زبان پشتیبانی می‌کند

تهیه کننده‌ی بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius اعلام کرد که این بازی از دو زبان پشتیبانی خواهد کرد.

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در سبک نقش آفرینی تاکتیکی برای اندروید و آیفون معرفی شد. داستان بازی روایت‌گر جنگ میان پنج قلمرو به‌نام‌های Leonis ،Hourne ،Fennes ،Wezette و Crystal Sanctum در سرزمین آردورا است که به‌خاطر اختلافات با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

کی هیرونو (Kei Hirono)، تهیه کننده‌ی این بازی، در مصاحبه‌ای با DualShockers تایید کرد که بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius زبان انگلیسی خواهد داشت. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که این بازی تاکید زیادی روی داستان بازی خواهد داشت در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که Square Enix زبان انگلیسی را برای جذب مخاطبان غربی به بازی اضافه کند.

تعدادی از بازیکنان زمانی‌که سازندگان قابلیت استفاده از دو زبان یا توانایی استفاده از صدای ژاپنی با متن انگلیسی را به بازی اضافه می‌کنند، از آنان قدردانی می‌کنند و در کمال تعجب کی هیرونو وجود این قابلیت را برای بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius تایید کرد و در این رابطه گفت:

در نسخه جهانی، ما قرار است ویژگی‌ای را به بازی اضافه کنیم که به بازیکنان اجازه دهد بین صدای ژاپنی و صدای انگلیسی یکی را انتخاب کنند.

بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius هم‌اکنون در مرحله توسعه برای آیفون و اندروید است و تاریخ عرضه دقیقی برای آن هنوز معرفی نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده