// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های اندروید و آیفون معرفی شده در E3 2019

در جریان نمایشگاه E3 2019، بازی‌های اندروید و آيفون مختلفی حضور داشتند که بعضی از آن‌ها نظیر بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اولین‌بار نمایش داده شدند.

از آن‌جایی که بازار بازی‌های موبایل شکل‌وشمایل جدیدی را در این چند سال اخیر به خود گرفته است، حضور بازی‌های موبایل و معرفی‌شان در نمایشگاه E3، جدی‌تر از گذشته شده است. در جریان نمایشگاه E3 2019 هم بازی‌های جدیدی معرفی شدند و همچنین تاریخ عرضه بعضی از بازی‌های قدیمی مشخص شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بازی‌‌های موبایلی که در جریان این رویداد به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered

Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در جریان کنفرانس خبری خود بازی‌های مختلفی را برای موبایل معرفی که کرد که یکی از آن‌ها، بازی اندروید و آیفون Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered بود. می‌توان این بازی را نقطه قوت بازی‌های موبایل مجموعه فاینال فانتزی دانست. برای آن دسته از افرادی که با این بازی آشنایی ندارند، Final Fantasy Crystal Chronicles برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ برای گیم‌کیوب عرضه شد و یک بازی نقش‌آفرینی است. حال نسخه ریمستر بازی از نظر ظاهری بهبود یافته است و حالت چندنفره هم به بازی اضافه شده است. بازیکنان می‌توانند با سایر دوستان شان یک تیم را تشکیل بدهند و وارد بازی شوند. با اینکه هنوز قیمت نهایی بازی آیفون و اندروید Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered مشخص نشده است، اما این بازی در زمستان ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

Tom Clancy’s Elite Squad

Tom Clancy’s Elite Squad

در حالی‌که تمامی هواداران سم فیشر، منتظر معرفی نسخه جدید Splinter Cell بودند، یوبیسافت (Ubisoft) در کنفرانس خبری خود یک بازی موبایل را معرفی کرد که سم فیشر در آن حضور دارد. درواقع بازی موبایل Tom Clancy’s Elite Squad یک بازی تیراندازی نظامی با المان‌های نقش آفرینی است که بازیکنان می‌توانند تیم خود را از میان کاراکترهای تام کلنسی نظیر گوست ریکان، رینبو سیکس و دیویژن انتخاب کنند و وارد بازی شوند. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است، اما با مراجعه به سایت این بازی موبایل می‌توانید مراحل پیش ثبت‌نام را پشت سر بگذارید تا در آینده اخبار بیشتری را حول Tom Clancy’s Elite Squad دریافت کنید.

Romancing SaGa 3

Romancing SaGa 3 & SaGa: Scarlet Grace Ambitions

اسکوئر انیکس در کنفرانس خبری خود هواداران سری SaGa را شگفت‌زده کرد. در جریان یک معرفی، مشخص شد که نسخه ریمستر Romancing SaGa 3 و همچنین SaGa: Scarlet Grace Ambitions برای کنسول‌های خانگی، کامپیوتر و همچنین پلتفرم موبایل عرضه می‌شوند. بازی موبایل Romancing SaGa 3 دارای کیفیت بصری بهتر و همچنین حالت جدید است تا بازیکنان تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. SaGa: Scarlet Grace Ambitions هم نسخه‌ی ارتقا یافته و بهبود یافته بازی اصلی است که متاسفانه اطلاعات بیشتری از این دو بازی در دسترس قرار نگرفته است. بااین‌حال از نظر گیم‌پلی، با آثاری طرف هستیم که دارای مبارزات نوبتی هستند و تصمیم‌گیری‌های شما در طول بازی، در داستان تاثیر گذار خواهد بود.

Commander Keen

Commander Keen

یکی از اتفاقات خوب کنفرانس خبری بتسدا (Bethesda)، معرفی بازی موبایل Commander Keen بود. کاماندر کین یکی از مجموعه‌های جذاب و سرگرم کننده‌ است و استودیو زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online Studios)، سعی دارد با ساخت این بازی کارتی اندروید و آیفون، تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. متاسفانه تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است، اما مشخص شده است که Commander Keen، یک بازی رایگان (Free-2-Play) خواهد بود.

Gears POP

Gears POP

در کنفرانس خبری مایکروسافت و نمایشگاه E3 2018 بود که بازی آیفون و اندروید Gears POP برای اولین‌بار نمایش داده شد. حال در کنفرانس سال جاری اطلاعات بیشتری از این بازی موبایل منتشر شد. بازیکنان در جریان بازی باید تیم قدرتمندی را از کاراکترهای سری Gears of War جمع‌آوری کنند و دشمنان خود را از بین ببرند. یکی از ویژگی‌های جالب بازی، طراحی آن است که کاراکترهای این مجموعه را در قالب شخصیت‌های فانکو پاپ نمایش می‌دهد. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است، اما کاربران پلی استور می‌توانند برای این بازی ثبت‌نام کنند.

دانلود بازی Gears POP

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius یکی دیگر از بازی‌های موبایلی بود که اسکوئر انیکس در جریان کنفرانس خبری خود آن را نشان داد. این بازی یک نسخه فرعی از بازی موبایل Final Fantasy Brave Exvius به‌حساب می‌آید و در جریان نمایش بازی اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی آن منتشر نشد. بااین‌حال War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی است که ابتدا در شرق عرضه می‌شود. باید منتظر ماند و ببینیم اسکوئر انیکس در چه زمانی این بازی را برای کاربران غربی عرضه می‌کند. داستان بازی روایت‌گر جنگ میان پنج قلمرو به‌نام‌های Leonis ،Hourne ،Fennes ،Wezette و Crystal Sanctum در سرزمین آردورا است که به‌خاطر Visions با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

Sonic at the Olympic Games – Tokyo 2020

Sonic at the Olympic Games – Tokyo 2020

اگر از علاقه‌مندان به سونیک و بازی‌های المپیک هستید، می‌توانید تا بهار ۲۰۲۰ منتظر بمانید تا بازی Sonic at the Olympic Games – Tokyo 2020 روی دستگاه‌های موبایل عرضه شود و تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید. شرکت سگا پس از معرفی این بازی ورزش اندروید و آیفون، سایت مخصوص‌به بازی را هم راه‌اندازی کرد تا کاربران با ثبت‌نام کردن در آن بتوانند اخبار جدید حول Sonic at the Olympic Games – Tokyo 2020 را کسب کنند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی بازی در دسترس نیست.

Telling Lies

Telling Lies

Telling Lies بازی نیست که قشر وسیعی از گیمرها را سرگرم کند، اما اگر از هواداران بازی Her Story باشید، حتما Telling Lies را تجربه خواهید کرد. بازی آیفون و اندروید Telling Lies همانند ساخته قبلی سم بیرلو یک بازی تعاملی با محوریت مسائل احساسی است. در این بازی بازیکنان در نقش یک محقق جلوی لپ تاپی نشسته‌اند که پر از ویدیوهای دزدیده شده از NSA است. حالا با مشاهده‌ی این ویدیوها باید داستان بازی را همانند قطعات پازل، درکنار یکدیگر بچینید. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای بازی موبایل Telling Lies اعلام نشده است.

Stranger Things

Stranger Things

در جریان نمایشگاه E3 2019، نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که بازی موبایلی با محوریت Stranger Things در دست توسعه است. تنها اطلاعاتی که از بازی منتشر شده، این است که با یک بازی رایگان طرف هستیم که بازیکنان برای پیشرفت در بازی، به نقشه‌ی گوگل وابسته هستند. در ادامه مشخص شده است که بازی موبایل Stranger Things توسط استودیو نکست گیمز در دست توسعه است که در گذشته بازی The Walking Dead: Our World را توسعه داده است.

Mosaic: BlipBlop

Mosaic: BlipBlop

Mosaic یکی از نمایش‌های خوب E3 2019 را به‌خود اختصاص داد که در جریان آن شخصی در حال انجام یک بازی موبایل به نام Mosaic: BlipBlop بود که در ادامه معرفی شد. نکته‌ی جالب و خوب بازی موبایل Mosaic: BlipBlop این است که هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی استور قرار گرفته است و می‌توانید آن را دانلود کنید و از تجربه‌اش لذت ببرید. ایده استفاده از یک بازی موبایل در یک بازی ویدیویی که کاربران می‌توانند آن را در دنیای واقعی هم تجربه کنند، مورد جالب و هیجان‌انگیزی است.

دانلود بازی Mosaic: BlipBlop

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

در روزهای ابتدایی نمایشگاه E3 2019 بود که تاریخ انتشار بازی Sky: Children of the Light اعلام شد. این بازی در ماه ژوئیه در دسترس کاربران iOS قرار می‌گیرند و هم‌اکنون با مراجعه به‌صفحه بازی در فروشگاه اپ استور، می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. بازی موبایل Sky: Children of the Light توسط استودیو Thatgamecompany در دست توسعه است و همانند Journey قرار است تجربه‌ای خاص و متفاوت را در دسترس کاربران قرار بدهد. در این بازی که در هفت سرزمین مختلف روایت می‌شود، باید ستاره‌های سقوط کرده را بازیابی کنید.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

The Elder Scrolls Legends

بازی‌های  The Elder Scrolls

بخشی از کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019 به نسخه‌های موبایل مجموعه The Elder Scrolls مربوط می‌شد. کاربران بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades می‌توانند به‌واسطه‌ی آپدیت اخیر بازی، مأموریت‌های جدید مرتبط با اژدهایان را انجام بدهند. همچنین مبارزات آرنا و شغل‌های جدید هم از دیگر مواردی است که در دسترس کاربران The Elder Scrolls: Blades قرار گرفته است. در راستای نمایش بسته الحاقی Elsweyr بازی The Elder Scrolls Online، یک بسته الحاقی با نام Moons of Elsweyr هم برای بازی The Elder Scrolls Legends معرفی شد. محتویات بسته الحاقی Moons of Elsweyr شامل کاراکترهایی است که در بازی The Elder Scrolls Online و بسته الحاقی جدیدش، آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد. بسته الحاقی ذکر شده تا پایان ماه ژوئن عرضه می‌شود و از سایر محتویات آن می‌توان به ۷۵ کارت جدید و مکانیزم و موسیقی‌‌‌های جدید اشاره کرد. البته این تمامی مواردی نبود که بتسدا برای کاربران موبایل در نظر گرفته بود، بلکه مزیت‌هایی هم برای استفاده کنندگان از سرویس پروجکت Orion در نظر گرفته شده که مختص‌به کاربران آیفون است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده