// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

آپدیت جدید Fallout: New California این ماد را به مراحل پایانی پروژه نزدیک کرد

آپدیت 221 ماد یا بازی غیررسمی Fallout: New Vegas که با نام New California شناخته می‌شود، منتشر شد و این پروژه را به مراحل پایانی خود نزدیک کرد.

۹ سال از عرضه یکی از بهترین نسخه‌های فال اوت یعنی Fallout: New Vegas می‌گذرد. پس از آن شاهد نسخه‌های مختلفی از این مجموعه بودیم تا اینکه سازنده سابق نیو وگاس در استودیو آبسیدین از بازی خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد و توانست نظر بسیاری از دوست‌داران این مجموعه را به خود جلب کند.

اما باز بااین‌حال طرفداران هنوز که هنوز است به‌دنبال نسخه جذابی از سری فال اوت می‌گردند؛ به‌ویژه از زمانی که هواداران نیو وگاس شروع به ساخت یک ماد از این بازی با نام Fallout: New California کردند. این ماد درحالی‌که به‌صورت غیرقانونی و غیررسمی در حال ساخت است، پیش‌تر با نام Project Brazil شناخته می‌شد. جالب است بدانید که سازندگان به مدت ۷ سال روی این ماد کار کرده‌اند و هنوز به توسعه آن ادامه می‌دهند. به‌ تازگی مشخص شده است که بتای این بازی در حال گذراندن مرحله ۲۲۱ام خود است.

آپدیت 221 بازی New California پس از آخرین به‌رورزسانی خود که هفت ماه پیش بود، منتشر شده است. به‌گفته سازندگان این آپدیت تغییرات بزرگی روی این بازی اعمال می‌کند. همچنین بسیاری از ایرادات بازی با این آپدیت برطرف می‌شود. علاقه‌مندان با کلیک روی این لینک می‌توانند از جزئیات این محتوا با خبر شوند. به‌گفته یکی از سازنده‌های ماد با نام Thaiauxn نسخه 221 این بازی یکی از بهترین تجربه‌ها را برای این کاربر در بازی به ارمغان آورده است.

گفتنی است که ماد نیو کالیفرنیا درواقع یک پیش‌درآمد داستانی از بازی نیو وگاس است که داستان این دو را به یکدیگر متصل می‌کند. جدیدترین آپدیت این ماد درواقع قرار است ما را به مراحل پایانی کار این پروژه نزدیک کند.

ماد Fallout: New California هم‌اکنون برای بازی کردن در دسترس است و کاربران می‌توانند به رایگان آن را از سایت ModDB دانلود و روی پی سی نصب کنند. البته کاربران برای تجربه این ماد باید نسخه اصلی Fallout: New Vegas را در اختیار داشته باشند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده