نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

بازی Horizon Zero Dawn و چهار بازی دیگر به فهرست PlayStation Hits اضافه می‌شوند

تعداد پنج بازی دیگر از کنسول پلی استیشن 4 به سری PlayStation Hits اضافه می‌شوند و به این ترتیب قیمت آن‌ها به طور دائم به ۱۹.۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

درست پیش از پایان ماه ژوئن، کمپانی سونی از فهرست تازه بازی‌هایی که به زودی به سری PlayStation Hits اضافه می‌شوند، رونمایی کرد که در این فهرست نام بازی‌های بسیار برجسته‌ای دیده می‌شود. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، از تاریخ ۷ تیر (۲۸ ژوئن) شاهد راه‌یابی پنج بازی Friday the 13th ،God of War III Remastered ،Horizon Zero Dawn: Complete Edition ،Nioh و Resident Evil 7 Biohazard به فهرست بازی‌های سری PlayStation Hits خواهیم بود و این بدان معنا است که قیمت این بازی‌ها برای همیشه به ۱۹.۹۹ دلار نزول پیدا می‌کند. این مجموعه را می‌توان یک ترکیب خوب از بازی‌های First-Party سونی و بازی‌های محبوب Third-Party سایر ناشران دانست.

PlayStation Hits

قیمت بازی Horizon Zero Dawn: Complete Edition به ۲۰ دلار کاهش یافته است که احتمالا بهترین معامله در میان فهرست موجود است. بازی Horizon Zero Dawn کماکان یکی از بهترین بازی‌های این نسل به حساب می‌آید و بسته الحاقی Frozen Wilds درست به مانند ستاره‌ای پرفروغ است. تهیه این بازی در کنار بسته الحاقی‌اش با چنین قیمت پایینی بسیار شگفت‌انگیز است؛ به‌خصوص اگر تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده باشید.

افزون بر بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، در میان بازی‌های دیگری که در چند ماه گذشته به فهرست بازی‌های سری PlayStation Hits اضافه شده است، نام بازی‌های Persona 5 ،Uncharted 4 ،DOOM و Yakuza 0 به چشم می‌خورد. اگر تابه‌حال اقدام به خریداری کنسول پلی استیشن 4 در نسل فعلی نکرده‌اید اما قصد انجام این کار را دارید، شما می‌توانید به لطف سری PlayStation Hits مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازی‌ها را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده