// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake جزئیات جدیدی از آن به اشتراک گذاشت

تتسویا نومورا به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از Final Fantasy VII Remake نظیر المان‌های جدید داستانی، منتشر کرده است.

به‌تازگی شماره جدید مجله فامیتسو منتشر شده است و در این شماره، شاهد تصاویر جدیدی از بازی هستیم. ازطرفی در شماره جدید مجله فامیتسو،‌ تتسویا نومورا، کارگردان Final Fantasy VII Remake، مصاحبه‌ی جدیدی داشته است که در آن اطلاعات بیشتری را از بخش داستانی منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نومورا و اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، در طول نمایشگاه E3 2019 سخت در تلاش بوده‌اند تا اطلاعاتی از این بازی فاش نشود، تا کاربران حسابی شگفت‌زده شوند. در ادامه مشخص شده است که المان‌های داستانی جدیدی را در این نسخه شاهد هستیم. برای مثال صحنه دیدن سفیروث توسط کلود در تریلری که منتشر شد، میان‌پرده‌ای است که توسط تیم سازنده برای این نسخه در نظر گرفته شده است که در  بخش سکتور ۸ میدگار اتفاق می‌افتد. همچنین در قسمت دیگری از تریلر، یک روح سیاه‌رنگ را دیدیم که به دور اریث می‌چرخد. این مورد هم جزو المان‌های داستانی جدیدی است که برای اولین بار آن‌ را مشاهده می‌کنیم.

تتسویا نومورا و تیم‌اش سعی کرده‌اند از موارد تازه‌ای استفاده کنند تا حتی کاربران قدیمی هم در طول تجربه‌شان شگفت‌زده شوند. یکی از ویژگی‌های نسخه اصلی، انتخاب دیالوگ‌های کاراکتر کلود بود. برای مثال در رویارویی با اریث و صحبت با او، دیالوگ‌های مختلفی را می‌توانستید انتخاب کنید. نومورا در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که این انتخاب دیالوگ‌ها در نسخه بازسازی شده هم قرار داده شده است و شاهد عکس‌العمل‌های بیشتری در جواب به هر دیالوگ هستیم. همچنین مشخص شده است که بعضی از این دیالوگ‌ها رویدادهای مختلفی را در بازی قرار می‌دهند که باعث گسترش جهان نسخه هفتم و تجربه‌ی کاربران می‌شود.

مورد دیگری که در نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 شاهدش هستیم، اضافه شدن المان‌های محیطی جدید و اعمال تغییرات در ساختار محیط‌های قبلی است. به‌عبارتی بازسازی آن‌ها با موتور گرافیکی مدرن، باعث تغییراتی در آن‌ها شده است. برای مثال ظاهر و طبقات عمارت دن کورنئو (Don Corneo) دستخوش تغییرات شده است. همچنین یکی دیگر از بخش‌هایی که نوع نمایش و ظاهرش تغییر کرده است، مسافرخانه Honey Bee است که در تریلر رونمایی از کاراکتر تیفا، شاهدش بودیم. یکی دیگر از بخش‌های تریلر، مربوط به فرار کلود با موتورسیکلت از دست سربازهای شینرا بود که به‌نظر می‌رسید همان صحنه معروف فرار کلود در نسخه‌ی اول باشد؛ صحنه‌ای که در اینجا دستخوش تغییرات شده است و حال جسی و کلود سوار یک موتورسیکلت هستند. تتسویا نومورا رسما اعلام کرده است که صحنه‌ی فرار کلود در نسخه ریمیک که آن را مشاهده کردیم، یک اتفاق داستانی کاملا جدید است. همچنین در ادامه او اعلام کرده است که بازی بی‌دلیل دارای دو دیسک بلوری نیست!

یکی دیگر از مواردی که تتسویا نومورا در مورد آن صحبت کرده است، ظاهر دو قهرمان مونث بازی یعنی تیفا و اریث است. تیم سازنده سعی کرده است اریث را یک دختر زیبا با شکل‌وشمایل دخترهای غربی طراحی کند. این در حالی است که تیفا ظاهری شبیه به دخترهای شرقی دارد و به‌جای زیبایی، روی بامزه بودن تمرکز دارد. ازاین‌رو در نسخه‌ی ریمیک هم این موارد رعایت شده‌اند و در عین حال، سعی شده است تا این دو شخصیت به زیبایی هرچه‌تمام‌تر طراحی شوند. همچنین یکی دیگر از مواردی که در طراحی‌های این دو کاراکتر وجود دارد، این است که اریث به‌نظر می‌رسد دختر ضعیف و دل نازکی باشد، اما وی با تمام اتفاقاتی که تجربه کرده است، یک شخصیت قوی با اعتماد به‌نفس بالا به‌حساب می‌آید، اما تیفا در ظاهر یک دختر مبارز و جنگجو با اعتماد به‌نفس بالا است؛ درحالی‌که تیفا جزو آن دسته از شخصیت‌هایی است که همیشه سعی می‌کند افکارش را بروز ندهد و درون‌گرا است.

در انها اسکوئر انیکس در مورد تجربیاتی که Final Fantasy VII Remake در دسترس کاربران قرار می‌دهد، سخن گفته است. اسکوئر انیکس اعلام کرده است که با بازسازی این بازی، سعی دارد تجربه‌ای مشابه را در اختیار کاربران تازه‌وارد و همچنین هواداران قدیمی قرار بدهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده