نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Spider-Man: Far From Home مشخص شد

به تازگی تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Spider-Man: Far From Home مشخص و اعلام شده است.

به تازگی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده است که منتقدان می‌توانستند اولین واکنش‌های رسمی خود به این فیلم را شب گذشته به اشتراک بگذارند. واکنش‌های اولیه دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) بسیار مثبت بوده است، اما در حال حاضر کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، نمی‌توانند اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن را به اشتراک بگذارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Spider-Man: Far From Home تایید و اعلام شده است. صحنه‌های پس از پایان فیلم، به یک عضو جدایی ناپذیر از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است، اما در نسخه اصلی اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) شاهد این موضوع نبودیم که در واقع یک سنت شکنی برای مارول استودیو بوده است. حال طبق نمایش اخیر فیلم Spider-Man: Far From Home، این فیلم قرار است دارای ۲ صحنه پس از پایان فیلم باشد.

Spider-Man: Far from Home

اطلاعات زیادی از این دو صحنه منتشر نشده، اما گفته می‌شود که هر دو صحنه ارزش صبر و تماشا در سینما را خواهند داشت که ظاهرا یکی از این دو صحنه اهمیت زیادی برای قسمت بعدی احتمالی فیلم Spider-Man: Far From Home دارد و حتی به نظر می‌رسد که نقش مهمی را در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده و تا زمان اکران باید صبر کرد. با این حال، این فیلم قرار است آخرین فیلم فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشد و در ادامه احتمالا باید منتظر رونمایی فاز چهارم این مجموعه باشیم. مارول استودیو قرار است پس از یک سال غیبت در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال حضور داشته باشد که انتظار می‌رود از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در آن رونمایی شود.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده