// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

استودیو سازنده Bayonetta از پلتفرم های نسل بعد می‌گوید؛ PS5 و ایکس باکس اسکارلت هیجان انگیز نیستند

آتسوشی اینابا در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت آن‌چنان هیجان‌انگیز نیستند، اما برای سرویس‌های ابری هیجان‌زده است.

کنسول‌های نسل بعد توسط سونی و مایکروسافت در دست ساخت هستند و مخاطبان بازی‌های ویدیویی برای رونمایی از این کنسول‌ها هیجان‌زده‌اند، اما آتسوشی اینابا، رئیس پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) آن‌چنان برای کنسول‌های نسل بعد هیجان‌زده نیست. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، آتسوشی اینابا به‌تازگی با ویدیو گیم کرونیکل مصاحبه‌ای را انجام داده است که در این مصاحبه وی در مورد کنسول‌های نسل بعد و سرویس‌های استریم سخن گفته است. اینابا در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید:

همه چیز خوب است. منظورم این است که شاهد گرافیک بالاتر و سرعت بارگذاری بیشتر بازی‌ها هستیم و زمان انتظار برای انجام کارهای مختلف کمتر است. این موارد برای خریدار بسیار خوب است. اگر از من سوال کنید و بخواهم رک بگویم، همه چیز همانند نسل‌های گذشته است و آن‌چنان مورد خلاق و نوآورانه‌ای را شاهد نیستیم.

آتسوشی اینابا به این مورد اشاره کرده است که در گذشته، کنسول‌ها از چیپ‌های شخصی‌سازی شده‌ای استفاده می‌کردند که مختص‌به خودشان بود و روی پی سی وجود نداشتند، اما امروزه از مواردی استفاده می‌‌کنند که نمونه‌ی آن‌ها در بازار موجود است و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برای مثال اینابا به نینتندو سوییچ اشاره کرده است که از چیپ‌های تگرا استفاده می‌کند که با وجود اعمال تغییرات روی آن، روی سایر سخت‌افزارها هم استفاده شده است.

بااین‌حال ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 از چیپ‌های شخصی‌سازی شده AMD استفاده می‌کنند. البته جزئیات دقیقی از ویژگی‌های این کنسول‌ها در دسترس نیست، اما می‌دانیم که سرعت بارگذاری بازی‌ها به‌لطف SSD کمتر است و ازطرفی از فناوری ری تریسینگ در بخش گرافیکی کنسول‌ها استفاده شده است. همچنین کاربران می‌توانند از ویژگی Backward Compatibility استفاده کنند. آتسوشی اینابا در ادامه صحبت‌های خود به سیستم ابری در بازی‌ها اشاره کرده است.

وی دراین‌باره افزود:

برای من، مواردی مثل پلتفرم‌های گیمینگ استفاده کننده از سیستم‌های ابری، نوآوری را به ارمغان می‌آورند و شاهد موارد بسیار متفاوتی خواهیم بود. این‌ موارد، باعث هیجان‌‌زده شدن من می‌شوند و در نهایت باعث خلق نوآوری خواهند شد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های رئیس پلاتینیوم گیمز چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده