نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

احتمال حضور کاراکتر Evil Dead در بازی Mortal Kombat 11 قوت گرفت

با توجه به جدیدترین تریلر Mortal Kombat 11 و صحبت‌های بروس کمپبل، احتمالاً به‌زودی شاهد رونمایی از شخصیت معروف Evil Dead در این بازی خواهیم بود.

از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد حضور یافتن شخصیت اش ویلیامز (Ash Williams) از مجموعه Evil Dead در بازی مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11) به گوش می‌رسد؛ شایعاتی که هرچند هنوز به شکل رسمی تأیید نشده‌اند، ولی با توجه به ماجراهای پیرامون تریلر جدید این بازی می‌توان آن‌ها را کم و بیش تأیید شده در نظر گرفت.

روز گذشته شاهد انتشار جدیدترین تریلر مورتال کامبت 11 بودیم که در آن از شخصیت شنگ سونگ (Shang Tsung) در بسته الحاقی بازی رونمایی شد؛ شخصیتی که در طراحی آن از ظاهر کری هیرویوکی تاگاوا، ایفاگر همین نقش در فیلم سینمایی مورتال کامبت استفاده شده و صداگذاری او هم برعهده همین بازیگر و رزمی‌کار ژاپنی است. در کنار شنگ سونگ، شخصیت‌های نایت‌ولف (Nightwolf)، سیندل (Sindel) و اسپاون (Spawn) هم در تریلر معرفی شدند، ولی هنوز خبری از دو شخصیت مهمان دیگر نداریم.

البته در تریلر مورد نظر، اشارات کوچکی به این دو شخصیت شده که طرفداران آن‌ها را ذوق‌زده کرده است. یکی از این اشارات در قالب پخش موسیقی‌ای است که حال و هوای فیلم‌های ترمیناتور (Terminator) را زنده می‌کند و احتمال حضور یافتن این شخصیت را بالا می‌برد. اشاره دیگر هم به صدای اره‌برقی و پخش شدن خون روی تصویر مربوط می‌شود؛ موضوعی که باعث می‌شود بیش از هر چیز به اش ویلیامز از Evil Dead فکر کنیم؛ شخصیتی که در فیلم Evil Dead II دستش قطع شد و بعد از آن با متصل کردن یک اره‌برقی به بازوی خود، به سراغ انتقام از موجودات شیطانی رفت.

احتمال اضافه شدن این شخصیت به مورتال کامبت 11 زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیریم بروس کمپبل، بازیگر این نقش در فیلم‌های Evil Dead و سریال Ash vs Evil Dead هم مدتی بعد از پخش تریلر توییتی کرد و چنین گفت:

پسر، عجب بازی خفنی! حتماً باید سراغش برم!

البته کمپل حدود یک ماه قبل هم توییتی در مورد مورتال کامبت 11 ارسال کرده بود و در آن زمان از عدم حضور شخصیت‌اش در بازی گفته بود، ولی اکنون با در نظر گرفتن بخش‌های مختلف این ماجرا تقریباً می‌توانیم مطمئن باشیم که به‌زودی این شخصیت محبوب و جالب را در جدیدترین اثر استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) ملاقات خواهیم کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده