// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت بازی Celeste بیش از ۱۰۰ مرحله خواهد داشت

بنابر صحبت‌های سازنده‌ی بازی Celeste، بسته‌ی الحاقی رایگان این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله رایگان در خود جای داده است.

بازی Celeste در سبک پلتفرمر محصول Matt Makes Games یکی از زیباترین آثار منتشر شده در سال ۲۰۱۸ بود. این بازی ترکیبی از طراحی جذاب، دشوار و بسیار سرگرم کننده به همراه روایت داستان به طرز باور نکردنی‌ای برای ایجاد تجربه‌ای ویژه برای بازیکنان است. سال گذشته سازنده بازی Celeste خبر از انتشار مراحل جدیدی برای این بازی در سال ۲۰۱۹ داد که اعلام شد این محتوا به‌طور رایگان برای تمامی پلتفرم‌های این بازی منتشر خواهد شد.

 مت تورسن (Matt Thorson) سازنده‌ی بازی Celeste در توییتر خود اعلام کرد که قسمت نهم این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله خواهد داشت و آن‌ها مدت‌ها است که در حال کار روی این مراحل هستند. در ادامه‌ی این پست او در کامنتی گفت که آنان دوست ندارد تاریخ انتشاری را که بابت آن کاملا مطمئن نیستند، برای این بسته‌ی الحاقی اعلام کنند. او دلیل این کار را تأخیر استودیو در تکمیل توسعه‌ی بخش‌های بسته‌ی الحاقی بازی Celeste در تمامی تاریخ‌های معین شده در حین ساخت این DLC دانست.

بازی Celeste را که می‌توان یکی از بهترین بازی‌ها در سبک پلتفرمر دانست، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. همچنین این بازی توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده