نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

شبکه CW تاریخ پخش سریال‌های پاییزی خود را اعلام کرد؛ اعلام تاریخ شروع پخش سریال Batwoman

شبکه CW تاریخ شروع پخش سریال‌های پاییزی خود مثل شروع پخش سریال Batwoman و فصل پایانی سریال Supernatural را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW تاریخ شروع پخش سریال‌های پاییزی خود را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال Supernatural (سوپرنچرال) اعلام شده که طبق آن، پخش فصل پانزدهم این سریال قرار است از تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۸ مهر ۱۳۹۸) آغاز شود و به دنبال آن، پخش فصل دوم سریال Legacies (میراث) نیز در همین روز آغاز خواهد شد. پس از آن، پخش فصل هشتم و پایانی سریال Arrow (کماندار) از تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۳ مهر ۱۳۹۸) آغاز می‌شود. همچنین پخش سریال Batwoman (بت وومن) نیز قرار است از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۱۳۹۸) آغاز شود که به دنبال آن، فصل پنجم سریال Supergirl (سوپرگرل) نیز در همین روز از شبکه CW به روی آنتن خواهد رفت. 

Supernatural

پخش فصل پنجم سریال The Flash (فلش) نیز برای شروع از تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. پخش فصل دوم سریال Charmed (افسون شده) و ریبوت سریال Dynasty نیز از روز ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، پخش فصل چهارم سریال Riverdale (ریوردیل) و سریال Nancy Drew (نانسی درو) نیز قرار است در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۷ مهر ۱۳۹۸) آغاز شود. در نهایت نیز پخش فصل سوم سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ) از تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۹ مهر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. با اینکه پخش سریال Supernatural و سریال Arrow قرار است به پایان برسد، اما در مقابل پخش سریال‌های جدید این شبکه مثل سریال Batwoman، سریال Dynasty و سریال Nancy Drew آغاز خواهد شد.

همچنین پخش سریال Katy Keene (کتی کین) نیز از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و علاوه بر این، پخش فصل چهارم سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) و نیمه دوم فصل ششم سریال The 100 نیز به سال ۲۰۲۰ موکول شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده