نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶

بد ربات، کمپانی جی جی آبرامز و وارنرمدیا در آستانه یک توافق بزرگ

به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد توافق رسمی و بزرگی بین کمپانی بد ربات و وارنرمدیا به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی بد ربات و وارنرمدیا در آستانه یک توافق بزرگ هستند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی فیلمسازی که متعلق به جی جی آبرامز است، در حال انجام مذاکرات نهایی با وارنرمدیا برای همکاری مشترک است که ارزش این قرارداد ممکن است تا ۵۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. طبق این توافق، بد ربات پروژه‌های جدیدی را برای WarnerMedia خواهد ساخت که این تولیدات شامل تولید فیلم و سریال برای برادران وارنر، شبکه‌های استریم و کابلی این کمپانی و همچنین سرویس دیجیتالی جدید آن خواهد شد. این قرارداد می‌تواند یک پیروزی بزرگ برای وارنرمدیا محسوب شود که در این رقابت کمپانی سونی پیکچرز و اپل نیز حضور داشتند و مذاکرات خوبی را نیز با بد ربات داشته‌اند.

Bad Robot

علاوه بر ساخت فیلم و سریال، بد ربات و برادران وارنر برای ساخت پارک تفریحی نیز همکاری خواهند کرد. با این حال، در حال حاضر اولویت با سرویس استریم وارنرمدیا است که این کمپانی در نظر دارد این سرویس استریم جدید را با یک کتابخانه قوی از فیلم و سریال در سال ۲۰۲۰ راه اندازی کند و آن را توسعه دهد. این قرارداد هنوز نهایی نشده، اما به نظر می‌رسد که انتخاب هوشمندانه‌ای برای آبرامز باشد. آبرامز طی یک دهه اخیر روی فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا) و Star Wars (جنگ ستارگان) کار کرده و حال او در حال همکاری با شبکه HBO برای ساخت سریال Demimonde (دمیموند) است که این سریال، اولین سریال آبرامز پس از نزدیک به یک دهه خواهد بود و نام آن به Contraband (کونترابند) نیز تغییر کرده است. با این حال، آبرامز با اپل نیز قرارداد همکاری امضا کرده بود و بد ربات با کمپانی‌های دیگری مثل هولو و پارامونت نیز در حال همکاری است که مشخص نیست قرارداد بد ربات با وارنرمدیا چه تاثیری را روی دیگر قراردادهای این استودیوی فیلمسازی با دیگر کمپانی‌ها خواهد گذاشت. 

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)، فیلم بعدی آبرامز خواهد بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده